کد خبر: 934942
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
فرمانده انتظامی مراغه از دستگیری سارق حرفه ای منازل و اماکن عمومی با پنج فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا اصلانی فر ر افزود: در پی کسب خبری مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهرستان، بلافاصله ماموران پاسگاه شهید آیت الله غفاری در محل حاضر و با همکاری کارکنان بیمارستان، سارق را که همراه یکی از بیماران بود، شناسایی و دستگیر کردند.
وی اضافه کرد: متهم در بازجویی ها به پنج فقره سرقت منازل از محلات مختلف شهرستان اعتراف کرد و برای تکمیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.
سرهنگ اصلانی فر با اشاره به نتیجه تجزیه و تحلیل شیوه و شگرد سرقت ها افزود: بیشتر مال باختگان در حفظ و حراست از اموال خود سهل انگاری کرده و هشدارهای پیشگیری از سرقت را جدی نمی گیرند.
وی ادامه داد: یرای پیشگیری از سرقت منازل و اماکن توصیه های پلیسی باید جدی گرفته شده و با اقدامات پیشگیرانه و نصب دوربین های مدار بسته، فرصت سرقت را از سارقان سلب شود.
سرهنگ اصلانی فر با بیان اینکه تعامل بین مردم و پلیس موجب بوجود آمدن امنیت پایدار خواهد شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را با تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و انتقادات، پیشنهادات و تقدیرهای خود از عملکرد پلیس را از طریق سامانه ارتباطی 197 گزارش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر