کد خبر: 934934
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
رییس پلیس راهور شهرستان سمنان
رییس پلیس راهور شهرستان سمنان گفت: کاهش و مدیریت ترافیک در نقاط شهری این شهرستان به تکمیل زیرساخت ها و هم افزایی روزافزون نهادهای اجرایی وابسته است.

سرهنگ محمد عباسی افزود: اطلاع رسانی در اجرای طرح های جدید ترافیکی شهر سمنان برای جلوگیری از سردرگمی شهروندان به صورت منظم انجام شود.
وی خاطرنشان کرد: رفع مشکلات زیرساختی مانند خط کشی عابر پیاده و نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در کنترل ترافیک نقاط شهری مرکز استان تاثیرگذار است.
رییس پلیس راهور شهرستان سمنان با بیان اینکه در 6 ماهه نخست سال 97 تصادف راکبان موتورسیکلت در شهرسمنان در مقایسه با مدت مشابه سال 96 کاهش یافت، گفت: در بخش تردد عابران در مناطق شهری سمنان مشکلاتی وجود دارد که با کنترل ترافیک درصدد رفع این چالش هستیم.
سرهنگ عباسی اضافه کرد: اقدامات مثبتی برای راه اندازی سامانه مرکز کنترل ترافیک شهر سمنان انجام شده و در زمان حاضر تمامی تجهیزات اجرای این طرح خریداری شده است.
رییس پلیس راهور شهرستان سمنان ادامه داد: 2 دوربین کنترل سرعت در بلوار شهید نوروزی شهر سمنان نصب شده است و در آینده نزدیک این دوربین به کنترل مرکز ترافیک مرکز استان متصل می شود.
براساس سرشماری نفوس و مسکن 1395 بیش از 185 هزار و 129 نفر در شهر سمنان زندگی می کنند و مقرر است طرح جامع ترافیک این شهر تا پایان سال 97 نهایی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر