کد خبر: 934933
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷
سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنراصفهان :
سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنراصفهان گفت :دانشگاه فرهنگ و هنر در حال بين المللي شدن است كه در ابتدا پذیرش دانشجو در رشته های مختلف خبرنگاری، روابط عمومی، فیلم سازی، عکاسی،امور فرهنگی،انیمیشن،موسیقی ونویسندگی را برای دانش جویان تشکیل دهدو پذیرش دانشجو از کشور های نزديك مثل ترکمنستان ،تاجیکستان و عراق را در برنامه های دانشگاه خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان ،سيد محمد  قلمکاریان در نشست مجمع دانش آموختگان دانشگاه فرهنگ و هنر اصفهان اظهار کرد: شما دانش آموختگان باید فرهنگ و هنر را  گسترش دهید و ما در همین راستا کانون  دانش آموختگان فرهنگ  و هنر را  راه  اندازی کرده ایم .
وی ادامه  داد: قرار بر این  است در این کانون گروه های مختلف تشکیل شود و در رشته های مختلف هنری، دوره های مختلفی توسط خود شما دانش آموختگان برگزار گردد
سرپرست دانشگاه فرهنگ وهنر در ادامه گفت:‌ سیل عظیم دانش آموختگان ما را بر آن داشت تا کانون دانش اموختگان فرهنگ و هنر را تاسیس کنیم  و امیدواریم با برنامه ریزی های خوب بتوانیم گسترش چشم گیری را در این عرصه داشته باشیم .
وی افزود: دانشگاه توانسته کلاس های خوب،سایت های جدید، نگارخانه افرینش و برنامه دوره های فرهنگي و هنری که در رشته های مختلف خبرنگاری، روابط عمومی، فیلم سازی، عکاسی،امور فرهنگی،انیمیشن،موسیقی ونویسندگی را  برای دانش جویان تشکیل دهد.
وی افزود: درنظرداریم که دوره های اموزشی تک پودمانی و  ازاد تک درس و خاص  با اهدای مدارک معتبر را در این دانشگاه اجرایی کنیم و تفاهم نامه مشترک با دستگاه های مختلف منعقد کنیم .
قلمکاریان ادامه داد: برای برگزاری نمایشگاه، سمینارها، جشنواره ها،عکاسی تبلیغاتی، مستند سازی و نشریه تبلیغاتی  و فرم عضویت فرهنگ و هنر صادر شده است که شما  دانش آموختگان میتوانيد در این کارگاه ها  شرکت کنید .
سرپرست  دانشگاه فرهنگ و هنر اظهار کرد: با  65 کشور جهان در حال رای زنی هستيم و با یکدیگر همکاری خواهيم داشت در همين راستا پروژه مشترك اموزشی اصفهان -فرايبورگ المان اخيرا صورت گرفت.
اين ارتباطات باعث ميشود که تبادل علمی و فرهنگی بسیار خوبی با  کشور های دیگر داشته  باشیم، همچنین دانشگاه فرهنگ و هنر در حال بين المللي شدن است كه در ابتدا پذیرش دانشجو از کشور های نزديك مثل ترکمنستان ،تاجیکستان  و عراق را در برنامه های دانشگاه خواهیم داشت.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار