کد خبر: 934932
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
مدیرکل بهزیستی:
مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: 36 هزار و 724 نفر در این استان از ابتدای کار دولت تدبیر و امید تا پایان مهرماه امسال از مرکزهای درمان و کاهش آسیب اعتیاد این اداره کل خدمات دریافت کردند.

علیرضا ایزدپور فزود: از سال 92 تا پایان هفت ماه ابتدایی امسال برای 548 هزار و 119 مددجوی زیر چتر بهزیستی برنامه پیشگیری اجتماع محور اجرا شده است.
وی ادامه داد: ارائه خدمات تخصصی به گروه های در معرض آسیب و آسیب دیدگان اجتماعی یکی از 150 وظیفه تعریف شده برای سازمان بهزیستی است.
وی اظهار داشت: از سال 92 تا پایان مهرماه امسال، 364هزار و 907 نفر در حوزه اجتماعی، توانبخشی، پیشگیری و مشارکت از بهزیستی استان سمنان خدمات دریافت کردند.
ایزدپور تصریح کرد: بیکاری منشاء بسیاری از آسیب های اجتماعی است و بهزیستی برای یک هزار و 92 تن از مددجویان در این بازه زمانی شغل ایجاد کرده است.
وی خاطر نشان کرد: سه هزار و 891 نفر در مراکز روزانه، حرفه آموزی و کارگاه های تولیدی حمایتی در مدت زمان عنوان شده از بهزیستی این استان خدمات دریافت کردند.
به گفته وی، توجه به قشر آسیب ‌پذیر مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهوری است و این سازمان در راستای تحقق این هدف تلاش می کند.
مدیر کل بهزیستی استان سمنان گفت: 65 هزار و 416 مددجو زیر چتر بهزیستی هستند که از این تعداد 20 هزار و 610 مددجو مستمری بگیر هستند.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۰
0
0
چه طوری میتونم یه فرد معتاد را بستری کنم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر