کد خبر: 934847
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
گفت وگوی "جوان انلاین " با رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس
تیم فوتبال پرسپولیس از چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در حالی فردا در بازی عقب افتاده باید برابر پیکان قرار بگیرد که ۴ بازیکن خود را در اختیار ندارد. موضوعی که باعث ناراحتی باشگاه و برانکو شده و حتی درخواست کردند تا این بازی به تعویق بیافتد که مورد موافقت سازمان قرار نگرفت. شاید در این شرایط ، شایعه نامزد شدن بیرانوند بعنوان مرد سال فوتبال آسیا خبر خوبی باشد اما برانکو خوب می داند فردا برابر شاگردان آقای معلم کار سختی پیش رو دارد.

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : تیم فوتبال پرسپولیس از چارچوب هفته نهم رقابتهای لیگ برتر در حالی فردا در بازی عقب افتاده باید برابر پیکان قرار بگیرد که ۴ بازیکن خود را در اختیار ندارد. موضوعی که باعث نارراحتی باشگاه و کادر فنی رشده و حتی درخواست کردند تا این بازی به تعویق بیافتد که مورد موافقت سازمان قرار نگرفت. شاید در این شرایط ، نامزد شدن بیرانوند بعنوان مرد سال فوتبال آسیا خبر خوبی باشد اما برانکو خوب می داند فردا برابر شاگردان آقای معلم کار سختی پیش رو دارد.

برانکو ایوانکوویچ ، گادوین منشا و بوژیدار رادوشوویچ پس از شش روز استراحت تازه صبح امروز به تهران بازگشته اند و سرمربی پرسپولیس با توجه به نبود ۴ بازیکنش چاره ای جز استفاده از بازیکنان خارجی اش در بازی با پیکان تهران ندارد. بازیکنانی که با وجود خستگی راه باید تیم را در بازی فردا همراهی کنند. این هشتمین جدال پروفسور و آقا معلم است که برگزار خواهد شد. در هفت بازی گذشته دو تیم ۳ مساوی ، ۲ برد و ۲ باخت برای برانکو به دست آمده است.

جعفر کاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در گفت وگو با " جوان آنلاین" درباره بازی فردا گفت: قطعا بازی سختی خواهد بود. بچه ها با توجه به بازی سختی که در فینال داشتند باز دوباره باید یک بازی سخت دیگر را برگزار کنند تا به کورس قهرمانی بازگردند. البته ما سعی زیادی کردیم تا این بازی اناجم نشود اما با توجه به بازی سختی که هفته بعد برابر تراکتور داریم قبول نکردند و بچه ها باید در غیاب چهار بازیکن به مصاف پیکان بروند.

وی با اشاره به غیبت چهار بازیکن اظهار داشت: در بازی فردا  بشار رسن حضور ندارد .او به تیم ملی عراق ملحق شده است. احمد نوراللهی و علیرضا بیرانوند هم در اردوی تیم ملی حضور دارند . حمیدرضا طاهرخانی همراه تیم امید است و تا اونجا که خبر دارم درخواست دادیم حداقل در این بازی همراه پرسپولیس باشد اما شنیده ام که در لیست کرانچار است و قرار است به عمان  برود،  همین موارد باعث شد تا پرسپولیس درخواست تغییر تاریخ برگزاری این مسابقه را داشته باشد اما متاسفانه مسئول برگزاری مسابقات قبول نکردند.

رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره نامزد شدن بیرانوند بعنوان مرد سال آسیا گفت: من هم این موضوع را شنیده ام .بیرانوند لیاقت این عنوان را دارد و از صمیم قلب برای او آرزوی موفقیت دارم. او عملکرد خوبی در جام جهانی داشت. دربازی های آسیایی هم با پرسپولیس نمایش خیلی خوبی ارائه داد. آن توپی که از ژاوی گرفت به نظرم یکی از زیباترین و بیاد ماندنی صحنه ها در مسابقات آسیایی بود. او به احتمال زیاد مرد سال آسیا خواهد شد. باشگاه پرسپولیس در دو سال گذشته افتخارات زیادی کسب کرده و این می تواند یکی دیگر از افتخارات این باشگاه باشد.

کاشانی با اشاره به افتخارآفرینی های باشگاه پرسپولیس افزود: من همیشه معتقدم که فوتبال ما زمانی پیشرفت می کند که تیم ها صاحب باشگاه باشند. فوتبال امروزه در تمامی روابط سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی کشورها تاثیرگذار است و برای حرکت به سمت باشگاه داری ابتدا باید جایگاه ورزش را در کشور خود مشخص کنیم. برای داشتن باشگاه حرفه ای در فوتبال در ابتدا باید این تیم ها را تحویل بخش خصوصی دهیم تا بتوانیم در سال های آینده با استفاده از تفکرات نخبگان باشگاه هایی حرفه ای و قدرتمند بسازیم. امروز به خاطر نداشتن تمام این مسائل چیزی به نام باشگاه در فوتبال ایران وجود ندارد و ما نمی توانیم از نخبگان فوتبال خود به درستی بهره ببریم. دولت ها می توانند با استفاده از ورزش خواسته های سیاسی خود را در مجامع جهانی مطرح کنند و این نکته بسیار مهمی است. ما در یکی دو سال گذشته در باشگاه پرسپولیس با مشکلات زیادی بروبرو بوده ایم اما با مدیریت درست توانستیم نایب قهرمان آسیا شویم . برای رسیدن باشگاه داری استاندارد ، کار دشواری پیش رو نیست اما باید بدنبال استفاده از الگوهای صحیح باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار