کد خبر: 934797
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴
معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان:
اجرای طرح شوق زیارت وجمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفر‌های زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد اصفهان، کریم زارع، معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه کمک به حضور در رویدادهای بزرگ مذهبی و فرهنگی از عوامل تأثیرگذار برافزایش کیفیت زندگی مددجویان و تقویت عزت‌نفس آن‌هاست، گفت: این نهاد با مشارکت خیران و مردم نیکوکار استان به هزار و ۶۰۰ نفر از مددجویان تحت حمایت کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات به مبلغ نزدیک به یک میلیارد تومان پرداخت کرد.
وی بابیان اینکه برنامه‌ریزی کمیته امداد اصفهان برای کمک به هزار و ۴۰۰ مددجو در اربعین امسال بود، گفت: استقبال خوب نیکوکاران و خیران باعث افزایش ۲۰۰ نفری دریافت‌کنندگان این کمک‌هزینه شد.
زارع با تأکید بر اینکه کمیته امداد اصفهان به شکل مستقیم اقدام به اعزام مددجویان به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی نکرده و فقط با پرداخت کمک‌هزینه به تسهیل این امر پرداخت، گفت: به هر یک از مددجویان متقاضی پس از پایان سفر به شکل میانگین ۶۰۰ هزار تومان کمک‌هزینه پرداخت شد.
معاون فرهنگی کمیته امداد اصفهان بابیان اینکه امسال  ۱۶۰۰ مددجوی اصفهانی از فیض پیاده‌روی اربعین بهره‌مند شدند ودر سال گذشته هزار و ۴۱۰ نفر از جامعه تحت حمایت این نهاد از کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حسینی بهره‌مند شدند، گفت: برای این منظور ۴۲۳ میلیون تومان با کمک خیران و حمایت مردم نیکوکار اصفهان پرداخت شد.
وی با اشاره به اجرای طرح شوق زیارت توسط این نهاد، گفت: این طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به نیازمندانی که تابه‌حال به سفرهای زیارتی مشرف نشده‌اند راه‌اندازی شده است و مردم نیکوکار اصفهان می‌توانند با مراجعه به تارنمای shogheziarat.ir در این امر خداپسندانه سهیم شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار