کد خبر: 934753
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
سردار حمیدی:
۱۸ کشته و ۲۴۰ مجروح می‌تواند آمار قربانیان یک عملیات جنگی باشد، اما این آمار یک ساله از قربانیان سوانح رانندگی در محوری است
۱۸ کشته و ۲۴۰ مجروح می‌تواند آمار قربانیان یک عملیات جنگی باشد، اما این آمار یک ساله از قربانیان سوانح رانندگی در محوری است که پنج‌شنبه هفته گذشته مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی‌اش در جریان سانحه رانندگی جان باختند. سردار حمیدی، رئیس پلیس‌راه راهور ناجا می‌گوید: تا مسئولان در این محور‌ها جانشان را از دست ندهند کسی به فکر اصلاح مشکلات راه‌ها نمی‌افتد.
سردار محمدحسین حمیدی درباره جان‌باختن رئیس سازمان تأمین اجتماعی و معاونش در تصادف استان گلستان توضیحات بیشتری داده‌است. او گفت: محوری که تصادف در آن اتفاق افتاد ۲۴‌بریدگی ناایمن دارد که دوربرگردان به حساب نمی‌آید، اما عملاً به همین منظور استفاده می‌شود. وی ادامه داد: پلیس راه بار‌ها مکاتبه کرده که این دوربرگردان‌های غیراستاندارد است، اما رفع نواقص این محور به بهانه کمبود بودجه به حال خود رها شده است. همچنین موضوع در شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی استان گلستان مطرح شد، اما کسی توجه نکرد.
سردار حمیدی گفت: شرکت ساخت وزارت‌راه که این به اصطلاح بزرگراه را ساخته، با همان نواقص تحویل داده و سازمان راهداری نیز با وجود نواقص موجود آن را تحویل گرفته است. وی گفت: در سال‌۹۶، در این محور ۱۰‌نفر کشته و حدود ۱۴۹‌نفر شدیداً مجروح شدند همچنین در هفت‌ماهه سال‌۹۷ نیز هشت‌نفر کشته و ۹۱‌نفر شدید مجروح شده‌اند.
رئیس پلیس راه راهور ناجا تصریح کرد: جاده‌ای که خودروی رئیس سازمان تأمین اجتماعی از آنجا عبور می‌کرد، عملاً محوری درون شهری است و شرایط جاده‌های برون شهری را ندارد؛ چراکه در کنار زمین‌های کشاورزی، منازل مسکونی و تجاری قرار گرفته و انواع وسایل‌نقلیه اعم از دوچرخه و موتورسیکلت تا وسایل‌نقلیه سنگین و انواع سواری و خودرو از آنجا عبور می‌کند. وی افزود: تا زمانیکه فرد مسئول و شناخته شده‌ای جان خود را از دست ندهد کسی به مشکلات جاده‌ای توجه نمی‌کند در حادثه اخیر هم خطای انسانی کمترین دلیل و راه مهمترین عامل حادثه بوده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار