کد خبر: 934629
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲
سرلشکر صفوی:
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، تنها راه نجات‌بخش جهان را تفکر اسلام ناب و تفکر مهدویت دانست.
جوان آنلاین:‌ سرلشکر پاسدار سید یحیی رحیم صفوی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک "بیعت با امام" در مسجدمقدس جمکران اظهار داشت: امروز جهان با دو سئوال اساسی سرانجام دولت‌های حاضر و مکتب نجات‌دهنده مردم روبه‌رو است. سؤال اساسی درباره سرنوشت دولت‌ها و ملت‌ها چه بوده و آیا راهبرد‌های جهان به‌سمت غلبه استکباران بر مستضعفان است، که در پاسخ باید گفت: این روند آمریکا، اسرائیل و کشور‌های پیروی‌کننده از آنان به سرانجام مناسبی نخواهد رسید و سرانجام آن قیام ملت‌های آزادی‌خواه است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: این ملت‌های ستم‌کش بوده که سرنوشت خود را با قیام تعیین می‌کنند و با اطمینان می‌گوییم انقلاب اسلامی سرآغاز تغییر توازن قدرت بین دولت‌های اسلامی و غیراسلامی بود و ادامه آن شکست‌های پی‌درپی آمریکا و صهیونیست در مقیاس جهانی است.

‌صفوی با اشاره به اقدام مهم حزب‌الله لبنان در عقب راندن رژیم غاصب صهیونیست عنوان کرد: رژیم صهیونیستی از ترس دیواری بتنی به ارتفاع ۷ متر در کنار اقدامات مختلف در زیر و روی این دیوار انجام داده که مبادا حزب‌الله به آنان تهاجمی داشته باشد، ولی می‌بینیم اقدامات آنان منجر به استعفای وزیر جنگ و ایجاد لرزه بر کابینه نتانیاهو شده است.

‌دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا اظهار داشت: یکی دیگر از سؤال‌های اساسی در جهان این بوده که چه مکتب و مسیری الهام‌بخش بشریت بوده و مسیر نجات بشریت از کدام جهات است که با اطمینان می‌گوییم این فرهنگ ناب محمدی بوده که سرانجام مناسبی در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه فرهنگ ناب محمدی به پرچمداری انقلاب اسلامی امروز سبب بیداری ملت‌های مختلف شده است، تصریح کرد: تفکر منحرف و به دور از اسلامیت وهابیت در عربستان نمی‌تواند راه نجات‌بخش مسلمانان باشد و نقش مهم آنان در همه توطئه‌ها علیه ملت‌های اسلامی را می‌بینیم.

‌دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با تأکید به گرویدن هزاران هزار نفر در آمریکا و اروپا به اسلام خاطرنشان کرد: قطعاً نفاقی که توسط عربستان و امارات به وجود آورده‌اند نمی‌تواند راهبرد کشور‌های اسلامی باشد و این ایران سربلند بوده که زمینه‌ساز پیروزی کشور‌های مظلوم و قیام آنان در برابر مستکبران خواهد بود.

وی تنها راه نجات‌بخش جهان را تفکر اسلام ناب و تفکر مهدویت دانست و افزود: ملت‌های بزرگ پاکستان، افغانستان، عراق، یمن، سوریه و عراق با پیروی از مکتب انقلاب اسلامی در حال زمینه‌سازی برای پیروزی نهایی هستند.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار