کد خبر: 934604
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۹
با نظارت پلیس فتا و سازمان بازرسی برگزار می‌شود
هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات با نظارت پلیس فتا، مرکز ماهر و سازمان بازرسی کشور برگزار می‌شود.
هفدهمین دوره انتخابات نماینده مدیران مسئول در هیئت نظارت بر مطبوعات با نظارت پلیس فتا، مرکز ماهر و سازمان بازرسی کشور برگزار می‌شود.
سیدعلاءالدین ظهوریان، دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات با اعلام این خبر گفت: انتخابات به صورت الکترونیکی و از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور به نشانی e- rasaneh. ir از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۸ برگزار می‌شود. وی با اشاره به حضور نمایندگانی از پلیس فتا، مرکز ماهر وزارت ارتباطات و سازمان بازرسی کل کشور برای افزایش ضریب امنیتی انتخابات و مراقبت از هرگونه اختلال در روند برگزاری الکترونیکی انتخابات تصریح کرد: نتایج انتخابات بلافاصله پس از اتمام زمان رأی‌گیری و تأیید کمیته سه نفره ناظر بر انتخابات متشکل از نمایندگان قوای سه‌گانه اعلام می‌شود. ظهوریان تأکید کرد: شرکت در انتخابات فقط با IP‌های داخلی میسر است و استفاده از vpn مانع عملیات رأی‌دهی خواهد بود. دبیر هیئت نظارت بر مطبوعات از تأیید صلاحیت ۱۶۷ نفر از نامزد‌های متقاضی حضور در این دوره از انتخابات خبر داد و افزود: نامزد‌های محترم مطابق دستورالعمل اجرایی انتخابات، در صورت تمایل به انصراف صرفاً می‌توانند از طریق سامانه جامع رسانه‌های کشور اقدام کنند و تا یک ساعت قبل از شروع انتخابات (ساعت ۹ صبح یک‌شنبه ۲۷ آبان) فرصت دارند با استفاده از حساب کاربری خود و به صورت الکترونیک، انصراف خود را از نامزدی اعلام کنند. وی تصریح کرد: چنانچه مدیرمسئولی، رمزکاربری خود را فراموش کرده باشد، می‌تواند با انتخاب گزینه «رمز عبور خود را فراموش کرده‌ام»، در سامانه جامع رسانه‌های کشور از طریق پیامک یا ایمیل، رمز عبور جدید خود را دریافت کند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار