کد خبر: 934566
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳
با حضور جمعی از مسولان استانی
 17طرح عمران شهری با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و جمعی از مسئولان این استان در کلانشهر اراک به بهره برداری رسید.

 17طرح عمران شهری با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و جمعی از مسئولان این استان در کلانشهر اراک به بهره برداری رسید.

 استاندار مرکزی در آیین بهره برداری این طرح ها در محل فرهنگسرای شهر اراک گفت: خدمات شایسته و مطلوبی در مدیریت شهری اراک در طول 13 ماه گذشته صورت گرفته که جای تقدیر دارد.
سید علی آقازاده استاندار مرکزی افزود: مدیر شهری اراک با بیش از 30 سال سابقه مدیریت شهری خدمات گسترده ای در توسعه شهرهای کشور و اراک داشته است.
وی بیان کرد: فعالیت در حوزه شهرداری دشوار است و هزینه جاری و بهای عمران و خدمات شهری باید از طریق درآمد هزینه تامین شود.‌
استاندار مرکزی ادامه داد: کارنامه 13 ماهه فعالیت شهردار اراک قابل قبول است و باید شورای پنجم در ادامه مسیر شهرداری با تجربه را انتخاب کند.
آقازاده اظهار داشت: مسیری که در توسعه شهر اراک ایجاد شده باید ادامه پیدا کند و هر روز در این شهر طرح های عمرانی موثری به شهروندان ارائه شود.
وی گفت: پارک بانوان اراک از مهمترین طرح های عمرانی شهر اراک است که زحمات زیادی برای ایجاد آن کشیده شده و یکی از بهترین پارک های بانوان درسطح کشور است.
شهردار اراک نیز گفت: آهنگ توسعه شهری اراک سرعت خوبی به خود گرفته و امید است که تداوم آن با تغییرات مدیریتی بیشتر شود.
داود تاجران افزود: اراک ظرفیت های متعددی در خود دارد و می تواند با خلاقیت و تقویت پیوست های خلاقانه به شهری نمونه تبدیل شود.

وی تصریح کرد: برای ایجاد و تکمیل این 17 طرح عمران شهری، حدود 600 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار