کد خبر: 934560
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۴
گفت وگوی "جوان آنلاین " با سرمربی تیم ملی تیرو کمان روسیه در پی نایب قهرمانی در مسابقات ارتش های جهان
در نخستین دوره مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) در حالی تیم تیروکمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز ، قهرمان شد که سرمربی روسیه معتقد بود اگر شرایط آب و هوایی ، بارانی نبود قطعا ، روسیه قهرمان این دوره از رقابتها می شد.

زوباف رائف: باران مانع قهرمانی ما در رقابتهای جهانی سیزم شد

 سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : در نخستین دوره مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) در حالی تیم تیروکمان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز ، قهرمان شد که سرمربی روسیه معتقد بود اگر شرایط آب و هوایی ، بارانی نبود قطعا ، روسیه قهرمان این دوره از رقابتها می شد.

لوری زوباف رائف سرمربی تیم تیروکمان روسیه در گفت وگو با "جوان انلاین" درباره این دوره از رقابتها گفت: مسابقات بر خلاف انتظارم از سطح بالایی برخوردار بود. واقعیت این است که اصلا تصور نمی کردم تیم ها در چنین سطحی ظاهر شوند و ازاین بایت بسیار خوشحال هستم.البته نتایج ایران و روسیه خیلی نزدیک بود اما در نهایت ایران در کامپوند تیمی قهرمان شد. باید اعتراف کنم اصلا دوست نداشتم ایران در بخش مدال قهرمان شود.

وی در ادامه افزود: به نظرم قهرمانی ایران دور از انتظار نبود اما اعتراف می کنم که اگر هوا بارانی نبود با توجه به پتانسیلی که از بازیکنانم می شناسم می توانستیم قهرمان شویم. البته می دانم که این به نوعی بهانه است وگرنه همه در یک شرایط آب و هوایی تیر انداختند اما چون بچه های ما کمتر درا ین شرایط بارانی تیر انداخته بودند باعث شد در نهایت این مقام را کسب کنیم.

سرمربی تیم تیروکمان روسیه با اشاره به اینکه در کامپوند بانوان نتایج خوبی کردیم اظهار داشت:بر عکس تیم کامپوند انفرادی مردان که برنز گرفتیم در بخش کامپوند تیمی بانوان ، مدال نقره را کسب کردیم. همچنین در کامپوند انفرادی بانوان، مدال طلا و نقره کسب شد.در ریکرو تیمی بانوان، هم عنوان دومی را کسب کردیم. در ریکرو انفرادی زنان مقام اول را کسب کردیم.در کل با توجه به اینکه هفت تیم از کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و ایران در این رقابتها حضور داشتند نتایج ملی پوشان زنان بسیار عملکرد خوبی بود. در این دوره نشان داد که چقدر بازیکنان خوبی در این دوره از رقابتها حضور داشتند .

رائف درپاسخ به سئوال " جوان آنلاین" که چرا از ملی پوشان المپیکی و جهانی در این رقابتها حضور یافتند گفت: ما معمولا در تمامی مسابقات مان از همین افراد ملی پوش استفاده می کنیم.این موضع چیز جدیدی نیست. در واقع این یک روال است. بی شک سال آینده در المپیک چین هم بیشتر بازیکنان از همین افراد خواهند بود. ما با توجه به اینکه قدرتمند شرکت کردیم اما دیدیم که سطح مسابقات بسیار بالا بود و توانستیم در چند بخش روی سکو بریم و مدال آور باشیم.

وی در ادامه افزود: به شخصه از میزبانی ایران بسیار خوشم آمد .انصافا میزبانی عالی بود و امکاناتی که برای مسابقات در نظر گرفته بودند در سطح ایده آل بود. دوست دارم روسیه هم یک بار بتواند میزبانی مسابقات را بگیرد.البته سال بعد المپیک سیزم در چین برگزار می شود و باید ببینیم مسئولان ورزشی می توانند میزبانی بک دوره را بگیرند؟

سرمربی تیم تیروکمان روسیه درباره اینکه کدام یک ازتیم ها ار تیم قدرتمندی دیده اظهار داشت: همان طور که گفتم ما در تمامی بخش های کامپوند و ریکرو فقط با تیم ایران مسابقه حساس و نزدیکی داشتیم اما برخی از ملی وپان تیم های سیریلانکا، کره شمالی و چین هم بازیکنان خوبی داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار