کد خبر: 934538
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸
سرپرست باشگاه استقلال اهدای کاپ قهرمانی سوپرجام به پرسپولیس را بی تدبیری سازمان لیگ دانست و گفت: دادگاه عالی ورزش با دادن فرصت دو ماهه به فدراسیون ایران مخالفت کرد.
 
دادن جام به پرسپولیس بی تدبیری بود

جوان آنلاین: امیرحسین فتحی درباره شرایط استقلال گفت: از تعطیلات اجباری لیگ استفاده مطلوب کردیم. هرچند هوا اجازه برگزاری تمرینات منظم را نمی دهد ولی امیدوارم شروع مجدد لیگ برای ما بهتر از بازی های گذشته باشد.

وی در خصوص وضعیت روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی تاکید کرد: باشگاه مثل یک خانواده است. درون تیم به هر حال مسائلی خواهد بود. تنبیه و تشویق لازمه زندگی جمعی است و باعث پیشرفت می شود. این دو بازیکن جزو سرمایه های باشگاه هستند. مسائلی با سرمربی پیش امده بود که رفع شده است و این دو بازیکن اضافه می شوند.

سرپرست باشگاه استقلال افزود: اسماعیلی از دو سه روز پیش به تمرینات بازگشته است. چشمی هم در تمرین تیم ملی است و وقتی تمام شود با نظر شفر در تمرین استقلال شرکت می کند.

فتحی درباره احتمال اضافه شدن دستیار به کادر فنی وینفرد شفر تصریح کرد: شفر برای جذب دستیار درخواستی داشته است که در حال رایزنی هستیم. امروز و فردا مذاکره ای خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سئوالی مبنی بر احتمال اضافه شدن مجتبی جباری به کادر فنی استقلال گفت: درباره مجتبی جباری صحبتی نبود و تصمیمی نگرفته بودیم. هنوز هم چیزی قطعی نشده است ولی احتمال اضافه شدن یک دستیار خارجی هست. باید بعد از صحبت با شفر در کمیته فنی بحث و بررسی صورت بدهیم. درباره جذب بازیکن هم در چند روز آینده صحبتی با شفر خواهیم داشت و باید پیشنهادش را داشته باشیم و گزینه های داخلی و خارجی را بررسی و به تیم اضافه کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال در خصوص انتقادات به بازیکنان خارجی این تیم و احتمال جدایی نیومایر و الحاجی گرو گفت: هنوز تصمیم خاصی در این مورد گرفته نشده است. قطعا با شفر بحث می کنیم. تک تک بازیکنان زیر ذره بین هستند و نزدیک نیم فصل با کادر فنی و کمیته فنی صحبت می کنیم. هر کدام از بازیکنان که نتوانند نیاز باشگاه را رفع کنند، از تیم جدا می شوند. در نقاطی هم که نیاز به تقویت داشته باشد، برای جذب بازیکن اقدام می کنیم.

فتحی درباره اهدای کاپ سوپرجام به پرسپولیس خاطرنشان کرد: با صداقت و شفافیت به هواداران می گویم از روزی که آمده ام یک لحظه و یک کلمه در جهت امیدوار کردن آنها بدون پشتوانه صداقت نگفته ام. از روزی که آمدم، نتیجه سوپرجام سه بر صفر شده بود و نقشی در این نتیجه نداشتم. بلافاصله اقدام کردم و حتی به دادگاه عالی ورزش هم شکایت کردیم.

وی در پاسخ به این سئوال که ادله استقلال برای بازگرداندن جام چیست؟ تصریح کرد: این یک متن طولانی است. لایحه ای که ما ارائه کرده ایم ۲۴ صفحه است و دلایل متعددی  دارد. یکی از آنها این است که سازمان لیگ فاقد صلاحیت برای اعلام نتیجه ۳ بر صفر بوده است. شاید اگر این رای اعلام نمی شد، تیم ما (از اردوی ترکیه) بر می گشت و بازی می کرد. امکانش بود به ایران برگردیم و بازی کنیم.

سرپرست باشگاه استقلال با بیان اینکه به رای دادگاه عالی ورزش در این خصوص خیلی خوشبین است، تاکید کرد: اخیرا هم سازمان لیگ تقاضای فرصت دو ماهه در این ارتباط کرده اند. ما مخالفت کردیم. دادگاه عالی ورزش این فرصت را نداد و بیش از هفت روز به فدراسیون فرصت نداده است. من پیگیر هستم. من مامور به نتیجه نیستیم بلکه مامور به پیگیری هستم. امیدوارم به نتیجه برسیم. با وکلای بین المللی زیادی صحبت کردیم. از وکلای مجرب بین المللی استفاده می کنیم.

فتحی که با برنامه «ورزشگاه» گفتگو می کرد، در پایان گفت: امیدوارم که نتیجه مطلوب برای باشگاه برسد. اقدام سازمان لیگ در این مورد کم لطفی و بی تدبیری بود که جام را به پرسپولیس دادند. باید صبر می کردند رای دادگاه عالی ورزش اعلام می شد. فکر می کنم رای تا یکی دو ماه آینده اعلام شود. اگر رای به نفع پرسپولیس بود جام را می دادند اگر نه که زمینه برگزاری بازی را فراهم می کردند. درخواست ما تجدید بازی است. فدراسیون و سازمان لیگ امکان حضور ما را در یک بازی از استقلال سلب کرده اند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار