کد خبر: 934537
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد و پیام خراسان در مشهد میزبان فولاد سیرجان خواهد بود. طبق اعلام سازمان لیگ پیام خراسان به دلیل مسائل امنیتی سالن مهران، نمی تواند در این سالن میزبان فولاد باشد و باید یک مجموعه دیگر را برای برگزاری رقابت معرفی کند در غیر این صورت با نتیجه فنی سه بر صفر بازنده اعلام خواهد شد.
 
به هیچ عنوان سالن را تغییر نخواهیم داد/ ضیایی به ماجرا ورود کند

جوان آنلاین: دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر والیبال امروز جمعه با برگزاری ۶ دیدار پیگیری خواهد شد و پیام خراسان در مشهد میزبان فولاد سیرجان خواهد بود. طبق اعلام سازمان لیگ پیام خراسان به دلیل مسائل امنیتی سالن مهران، نمی تواند در این سالن میزبان فولاد باشد و باید یک مجموعه دیگر را برای برگزاری رقابت معرفی کند در غیر این صورت با نتیجه فنی سه بر صفر بازنده اعلام خواهد شد.

جبار قوچان نژاد سرمربی تیم پیام مشهد در گفت و گو با خبرنگار مهر، درباره مشکلات پیش آمده گفت: باید گزارش ناظران بازی در چند هفته گذشته که پیام میزبان رقابت ها بوده را بررسی کرد. باید یک تماشاگر کاری انجام داده باشد و یا اتفاقی افتاده باشد که ناظر گزارش بدهد این سالن امن نیست. اینها راجع به مسائلی صحبت می کنند که هیچ منطقی پشت آن نیست.

قوچان نژاد افزود: سازمان لیگ باید قبل از دریافت ۱۰۰ میلیون تومان از تیم ها پیش از شروع رقابت های لیگ درباره ایمن و استاندارد بودن سالن ها نظر بدهد نه اینکه ۱۰۰ میلیون را از تیم ها  دریافت کند و سپس در هفته هشتم رقابت ها تازه بگوید سالن ایمن نیست.

وی در ادامه تاکید کرد: نمی دانم چه چیزی پشت این قضیه است، ظاهرا قرار بوده تیم پیام زنگ تفریح باشد اما حال که جزو مدعیان قرار گرفته به مذاق بعضی ها خوش نیامده و آنها را آزار می دهد وگرنه سالن ما از نظر عرض، طول، ارتفاع، نور و مهمتر از همه کفپوش شرایط خوبی دارد. در مشهد هیچ سالن والیبالی با کف پوش استاندارد نداریم. حتی سالن بهشتی نیز زیر آن سیمانی است و فوق العاده برای کمر و زانو آسیب زننده است و تنها به درد برگزاری مسابقات فوتسال می خورد.

سرمربی تیم پیام مشهد در ادامه گفت: ما حدود سه، چهار بازی میزبان بوده ایم و سرسوزنی خون از دماغ کسی نیامده است.  به هیچ عنوان برای تغییر سالن زیر بار نخواهیم رفت و هر کاری می خواهند انجام دهند چرا که نظر آنهاست و باید جواب بدهند.  صحبت های آنها غیرکارشناسی است چرا که یزدانی پناه (دبیر سازمان لیگ) حدود دو ماه پیش مسابقات امیدهای کشور را برگزار کرده است. چطور آن زمان سالن مشکل نداشته و الان یک دفعه سالن غیراستاندارد شده است؟  آن زمان فدارسیون و سازمان لیگ کجا بودند؟ حالا چه اتفاقی افتاده است که می گویند این سالن مناسب نیست؟

وی خاطرنشان کرد: شاید نتایجی که تیم پیام کسب کرده یک عده را آزار می دهد. شخصا از ضیایی رئیس فدراسیون می خواهم به این قضیه ورود و تیمی برای حل مشکل اعزام کند. به نظر من یزدان پناه بسیار تند می رود و اصلا برای او خوب نیست چراکه دو ماه پیش خودش در مشهد و در این سالن میزبان مسابقات بود.

جبار قوچان نژاد در پایان گفت: به هیچ عنوان سالن را تغییر نخواهیم داد.  اینجا سالن ما است و در این محل تمرین می کنیم.  خدا را شاهد می گیرم که سالنی غیر از این نداریم و هر کجای دیگری که بخواهیم بازی را برگزار کنیم ما نیز میهمان خواهیم شد. اینجا تنها سالن اختصاصی والیبال خراسان است.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار