کد خبر: 934486
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۹
فرمانده کل سپاه:
سرلشگر جعفری با اشاره به سرنوشت گروگان‌های ایرانی در اختیار گروهک تروریستی جیش‌الظلم، گفت: ۵ نفر از مرزبانان آزاد شده و هم اکنون در اختیار دولت پاکستان هستند و به زودی عملیات مبادله انجام خواهد شد.
جوان آنلاین: سردار محمد علی جعفری در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز در آخرین روز از کنگره سه هزار شهید استان قزوین در سالن کنفرانس دائمی نمایشگاه‌های استان قزوین برگزار شد، با اشاره به گروگانگیری مرزبانان جمهوری اسلامی توسط یک گروهک تروریست در شرق کشور افزود: ۵ تن از مرزبانان آزاد شده‌اند و هم اکنون تحویل دولت پاکستان شده و آماده تحویل هستند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه خواسته اصلی این گروهک تروریستی معاوضه گروگان‌ها با تروریست‌های دستگیر شده توسط جمهوری اسلامی است، گفت: در تلاشیم تا بدون معاوضه تمامی سربازان وطن که توسط جندالشیطان در بند شده‌اند نجات یابند.

وی افزود: حرکات، بیداری ها، مقاومت‌ها و حمایت‌های مستشاری و محدودی که ایران در عراق، سوریه و یمن انجام می‌دهد، آل سعود را به شدت به هم ریخته است.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: حرکات آل سعود کاملاً انفعالی است و در تجزیه و تحلیل دقیق باید این موضوع مورد توجه قرار گیرد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: آن‌ها از توفیقات انقلاب اسلامی در منطقه بسیار ناراحت هستند چراکه برخی از این اقدامات را تا کنون دریافت کردند و برخی را نیز در آینده دریافت خواهند کرد.

وی افزود: آن‌ها هیچ تهدیدی که از ابتدای انقلاب اسلامی به وجود آمده و به شکست رسیده قطع نخواهند کرد، اما این در حالی است که در رابطه با تهدیدات نظامی این مورد برعکس است و از آن پرهیز می‌کنند. آمریکایی‌ها به صورت آشکار و نهان در رسانه‌ها به ضعف‌ها و ناکارامدی حربه‌های تحریمی اقرار کردند.

سرلشکر جعفری با اشاره به اینکه باید گوشمان را باز کنیم تا پیام شهدا بشنویم، گفت: شنیدن پیام شهدا انسان را از حزن و اندوه باز می‌دارد چراکه تهدیدات دشمن کاملاً پوشالی و توخالی است.

وی اظهار داشت: با توجه به مذاکرات صلحی که در حال انجام است، از ایران یگان‌هایی را به عنوان نیرو‌های حافظ صلح را به منطقه فرستاده‌ایم.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار