کد خبر: 934474
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۳
مدیرعامل مخابرات منطقه اصفهان :
مدیرعامل و معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات استان اصفهان در نخستین روز بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی اتوکام اصفهان در غرفه این شرکت از سهولت دسترسی مشتریان خود به خدمات مختلف خبر دادند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مهدی حیدرزاده، مدیرعامل مخابرات منطقه اصفهان با اشاره به استقبال خوب مردم در ساعات اولیه افتتاح نمایشگاه، اهداف حضور شرکت مخابرات را ارتباط با همشهریان و نمایندگان سازمان ها عنوان کرد واظهار داشت : ارتباط چهره به چهره به ما در افزایش سطح رضایتمندی مشتریان کمک می کند و می توانیم کیفیت خدمات به مشتریان را بررسی کنیم.
حیدرزاده افزود : در نمایشگاه در سه بخش سرویس تلفن ثابت، پهنای باند و همراه اول شرکت کرده ایم و همکاران، سرویس ها را ارائه می دهند.
 وی در تشریح ارائه خدمات بیان داشت: در سال های 95 و 96، به 400 هزار مشتری، FTTH ارائه کردیم و در سال 97، 1500 مشتری اضافه شده اند.
 مدیرعامل شرکت مخابرات استان از عرضه تلفن های رند با تخفیف نمایشگاه خبر داد. وی گفت: شماره های 4 رقمی و 5 رقمی برای مشتریان  خاص مثل شرکت های بزرگ بلحاظ سهولت ارتباطی عرضه می گردد .
درادامه دکترناصر مشایخی معاون تجاری نیز بیان داشت: صنایع برای رشد خود نیاز به اینترنت پرسرعت و سهولت ارتباط دیجیتال دارند تا بتوانند دیتاها، اینترانت و اینترنت با سرعت بالا داشته باشند.
وی گفت: با وجود بهترین زیرساخت می توان نیازهای آینده را پوشش داد.
 معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات استان اصفهان ابراز کرد: اقدامات لازم بمنظور تداوم برقرا تامین زیرساخت های مخابراتی ارتباطات با کیفیت اتخاذ شده و کارشناسان مخابرات می توانند در هرزمان، نیازهای ارتباطی مناسب را برای مشتریان فراهم کنند.
 وی با اشاره به ارائه سرویس های مختلف در نمایشگاه، از تحویل بسته های ویژه به همشهریان با هزینه های مناسب خبر داد و توسعه فضای الکترونیکی بجای مراجعه حضوری را از اهداف شرکت مخابرات بیان کرد که در این راستا، تعاملاتی با سازمان ها و نهادهای مختلف و مشتریان همراه اول انجام شده است.
مشایخی از افزایش پهنای باند در مناطقی از شهر اصفهان و شهرستان های استان خبر داد و افزود: بتدریج که سیستم FTTH توسعه می یابد، سرعت اینترنت افزایش یافته و گسترش این سیستم در سطح همه مناطق استان خواهد بود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار