کد خبر: 934396
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه روند شفاف‌سازی فعالیت‌های خود، برای اولین‌بار فهرست قراردادهای با مبالغ بالای متوسط را در شش ماه نخست سال ٩٧ و همچنین فهرست حمایت‌های این وزارتخانه از اشخاص حقوقی به تفکیک سال‌های ٩٦ و ٩٧ منتشر کرد.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این فهرست ۲۳ عنوان قرارداد بالای متوسط از ابتدای سال تا پایان شهریور ۹۷، به همراه تاریخ و مبلغ آن در سه صفحه منتشر شده است که جزئیات آن را می‌توانید در این لینک ببینید.

کمک‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به اشخاص حقوقی تا پایان مهر ماه امسال در سه جدول و ۶۴ مورد منتشر شده است. جمع مبلغ پرداختی در این زمینه  ۱.۲۶۵.۵۶۷.۰۰۰.۰۰۰ ریال درج شده است که در این لینک قابل مشاهده است. 

همچنین جدول کمک‌ها به اشخاص حقوقی در سال ۱۳۹۶ نیز در هشت صفحه و ۱۹۱ مورد به مبلغ ۳.۶۲۹.۹۸۷.۹۰۹.۱۱۰ ریال منتشر شده است که در این لینک قابل رؤیت است.

وزارت فرهنگ ارشاد اسلامی پیش از این مدارج شغلی -تحصیلی مدیران وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، فهرست کلیه هزینه‌های رویدادهای برگزار شده و یا حمایت شده توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، گزارش مالی سال ٩٥ و ٩٦ موسسه فرهنگی و هنری توسعه ارتباطات و اطلاعات مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال در بخش سازمان‌ها و موسسات، فهرست حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از بازی سازان، گزارش حسابرسی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ساختار سازمانی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در بخش نهادهای وابسته را منتشر کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار