کد خبر: 934101
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: خیلی خوشحال هستم که داریم میراث بزرگی برای آینده فوتبال ساحلی ایران به جای می‌گذاریم.
 
اوکتاویو: میراث بزرگی برای فوتبال ساحلی ایران می‌گذاریم

جوان آنلاین: مارکو اوکتاویو سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان پس از قهرمانی تیم ایران در مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی ۲۰۱۸ در گفتگویی با سایت فدراسیون فوتبال به برنامه های این تیم پرداخت.

* در مورد این دستاورد و قهرمانی در جام بین قاره ای ۲۰۱۸ بگویید. به خصوص درباره آماده سازی که از ۶ ماه پیش شروع شد و اکنون می توانیم نتیجه آن را ببینیم.

- خیلی خوشحالم هستم، نه تنها به این دلیل که قهرمان شدیم. البته که قهرمانی مهم است، اما مهمترین چیز برای من این است که همه در مورد تیم ما حرف می زنند که به این موضوع افتخار می کنم و خیلی خوشحال هستم که داریم میراث بزرگی برای آینده فوتبال ساحلی ایران به جای می گذاریم.

* نظر شما درباره عملکرد بازیکنان جوان تیم چیست؟

- ما خیلی سخت با آنها کار کردیم و تجربه بین المللی خوبی در پرتغال داشتیم. این تنها من نیستم که از آنها تعریف می کنم، بلکه تمامی اهالی فوتبال ساحلی این موضوع را تایید می کنند. آنها با تکنیک و نظم خوب و همچنین با قلبشان بازی کردند و این روح تیم ما است و من به آنها افتخار می کنم. از همه برای کار بی وقفه و به خصوص برای حمایت از من که اجازه داد تا بتوانیم به جوان ها اعتماد کنیم، تشکر می کنم و این دلیل موفقیت تیم ما است.

* برای پروژه بعدی یعنی رقابتهای قهرمانی آسیا ۲۰۱۹ است که اسفند سال جاری برگزار می شود، برنامه‌ها از چه موقع آغاز می‌شود؟

- در واقع شروع کرده ایم. تورنمنت دبی فاز دوم بود که گذراندیم که این تورنمنت پس از جام جهانی از بالاترین درجه اهمیت با حضور ۸ تیم برتر جهان است. بازیکنان ۳ هفته استراحت خواهند داشت و ما کمپ های خود را آغاز خواهیم کرد تا برای تورنمنت مهم بعدی در مارچ ۲۰۱۹ در تایلند آماده باشیم.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار