کد خبر: 934092
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۹
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل:
معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: امروزه با ورود رسانه‌ها در زندگی مردم و انتقال پیام قصه‌های کهن به نسل کنونی مشکل ساز شده است که در این زمینه استفاده از ابزار‌های آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان اولویت اساسی است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی نواداد در آئین اختتامیه بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی در اردبیل اظهار داشت: امروزه با ورود رسانه ها در زندگی مردم و انتقال پیام قصه های کهن به نسل کنونی مشکل ساز شده است که در این زمینه استفاده از ابزارهای آموزش مهارت‌های زندگی به کودکان اولویت اساسی است.

وی بیان کرد: ترویج باورها و ارزش‌ها در سالیان متوالی برای ایجاد حس رقابت و مسئولیت‌پذیری در بین کودکان اولویت اساسی است و در این زمینه باید برای جلوگیری از دور ماندن خانواده‌ها مبنای کار قرار گیرد و حس کارهای گروهی در بین جوانان توسعه یابد تا بتوانیم به تمامی اهداف خود در راستای ایجاد افکار تمدن اسلامی در بین نسل امروزی دست یابیم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: باید از ظرفیت این جشنواره‌ها برای تبیین آموزه‌های دینی و تمدن ایرانی در بین مردم استفاده شود که در این زمینه گسترش فرهنگ قصه‌گویی و آداب و رسوم اولویتی اساسی است که نیازمند تدوین برنامه‌های منسجم و هدفمند است که امیدواریم این مسئله مورد توجه واقع شود.

زعفر احدزاده مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این آئین اظهار کرد: میزبانی اردبیل از این جشنواره یک افتخار بزرگ برای ما بوده که در این جشنواره 30 نفر از قصه‌گویان برتر کشور حضور داشتند که قصه‌گویان برتر به مرحله کشوری اعزام می‌شوند و مرحله کشوری نیز با حضور قصه‌گویان برتر جهان در تهران برگزار می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر