کد خبر: 934051
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
با حضور ناشران کشور؛
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: شانزدهمین نمایشگاه کتاب استان ١١ تا ١٦ آذر ۹۷ با حضور ناشران کشوری در شاهرود برگزار می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین علی اصغر فضیلت بیان کرد: در این نمایشگاه که ناشران سراسر کشور حضور خواهند داشت، تازه های نشر و آخرین محصولات مکتوب کشور در معرض بازدید و خرید علاقه مندان قرار خواهد گرفت.
وی ،هدف از برگزاری این نمایشگاه را ترغیب افراد جامعه از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان به کتاب و کتابخوانی عنوان کرد و گفت: به منظور برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه کتاب سمنان، بسیاری از دستگاه های اجرایی استان مشارکت و همکاری خواهند داشت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان بیان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب یک رویداد مهم فرهنگی است و اقدامی جهت ایجاد نشاط اجتماعی و فرهنگی و همچنین تقویت وفاق و همدلی در استان است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اضافه کرد: نمایشگاه کتاب استان به میزبانی شهرستان شاهرود در قالب شانزدهمین نمایشگاه کتاب این استان برپا می شود.
پانزدهمین نمایشگاه بزرگ کتاب آذر و دی 96 در سالن غدیر سمنان برگزار شد و 377 ناشر با 8 هزار و 260 عنوان کتاب در آن حضور داشتند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر