کد خبر: 934042
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۷
مدیر دفتر تخصصی سینما:
فراخوان جشنواره فیلم تخت فولاد از سوی دفتر تخصصی سینما وابسته به سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد اعلام شد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان،مدیر دفتر تخصصی سینما با اعلام این خبر گفت: مجموعه فرهنگی، مذهبی تخت فولاد و دفتر تخصصی سینما سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان با هدف شناسایی و حمایت از آثار برگزیده تولید شده مرتبط با تخت فولاد اصفهان به برگزاری این جشنواره فیلم می پردازد.
مصطفی حیدری تصریح کرد: بدون تردید مجموعه فرهنگی، مذهبی و تاریخی تخت فولاد اصفهان به دلیل اهمیت و جایگاهی که در تاریخ مذهبی و فرهنگی اصفهان دارد، تاکنون از ابعاد مختلف موضوع و سوژه ای برای ساخت انواع فیلم در قالب های مختلف قرار گرفته و نظر فیلم سازان و مستندسازان را به خود جلب کرده است، بنابراین ضرورت دارد پیش از آن که برای ساخت فیلم های جدید درباره این مجموعه بزرگ اقدام کنیم، از آثاری که تاکنون ساخته شده است مطلع شویم.
وی تاکید کرد: مثلا ممکن است تاکنون چند اثر درباره یکی از مشاهیر مدفون در تخت فولاد ساخته شده باشد که لازم است از دوباره کاری پرهیز شده و به مشاهیری پرداخته شود که درباره آنها اثری ساخته نشده است.
مدیر دفتر تخصصی سینما با بیان اینکه فراخوان جشنواره فیلم تخت فولاد با هدف جمع آوری همه آثار در این حوزه برگزار می شود، اظهار کرد: از تمام کسانی که تاکنون فیلمی با هر فرمت و قالب درباره این مجموعه، تکایا، بقعه ها و مشاهیر مدفون در آن ساخته اند، می خواهیم که آثار خود را در این جشنواره شرکت دهند. این جمع آوری شامل همه فیلم ها متعلق به هر زمان و دوره ای می شود.
وی با اشاره به تمدید مدت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره گفت: علاقه مندان برای ارسال آثار خود تا 30 آبان ماه مهلت دارند.
حیدری خاطرنشان کرد: متقاضیان می توانند ضمن تکمیل فرم ثبت نام در جشنواره، آثار خود را به مجموعه فرهنگی مذهبی تخت فولاد واقع در فلکه فیض، خیابان شیخ مفید، چهارراه دهش ارسال کرده و یا به صورت حضوی تحویل دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر