کد خبر: 934016
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵
در شهرکرد گشایش یافت
نمایشگاه اشتغال و توسعه کارآفرینی با هدف معرفی مشاغل و عرضه کالای ایرانی دانش بنیان روز یکشنبه در شهرکرد گشایش یافت.
حمیرا رحیمی

در این نمایشگاه که به همت دانشگاه علمی کاربردی در آموزشگاه فنی و حرفه ای پسران برگزار شده است، واحدهای تولیدی و صنعتی استان آخرین تولیدات خود را در معرض نمایش گذاشته اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری چهارمحال و بختیاری در آئین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: فلسفه وجودی نمایشگاه ها، معرفی دستاوردهای جدید، ترغیب به رونق تولید و اشتغالزایی است.
الله کرم نصیری با اشاره به برنامه های دولت تدبیر و امید برای رونق تولید و اشتغال تصریح کرد: دولت با ایجاد زیرساخت های لازم، اقدامات زیربنایی و اعطای تسهیلات لازم به تولیدکنندگان در راستای کارآفرینی و رونق تولید گام های موثری برداشته است.
وی، گردشگری را از مهمترین ظرفیت های چهارمحال و بختیاری برای رونق اشتغال عنوان کرد و گفت: گرچه توسعه فعالیت های صنعتی با هزینه بالا انجام می گیرد اما می توان با رونق فعالیت های خدماتی از قبیل گردشگری و توسعه اکوتوریسم رونق اقتصادی را در استان رقم زد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار چهارمحال و بختیاری، هدف تحریم های دشمن را آسیب به مردم کشور دانست و تصریح کرد: گرچه دشمن تحریم های ظالمانه خود را به بهانه ضربه زدن به دولت عنوان می کند اما هدف اصلی این تحریم ها متوجه مردم است.
نصیری خاطرنشان کرد: دشمن در این 40 سال نتوانست به هیچ یک از اهداف خود در خصوص ایران دست یابد و در این برهه از زمان نیز ناکام خواهد ماند.
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارمحال و بختیاری نیز در این آئین افزود: همگان وظیفه داریم با ایجاد فضای همدلی در احیای اقتصاد داخلی و رفع مشکلات موجود گام برداریم.
فرید براتی، ترویج فرهنگ کسب و کار، معرفی مشاغل به جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی و معرفی واحدهای تولید و صنعتی استان را از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه عنوان کرد.
نمایشگاه به مدت چهار روز پذیرای بازدید علاقمندان است.
 چهارمحال و بختیاری در سالهای اخیر با دارا بودن بالاترین نرخ بیکاری در کشور با این معضل به ویژه در بین قشر فارغ التحصیلان دانشگاهی بیکار روبه رو است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر