کد خبر: 934001
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
مدیرعامل آتش نشانی کاشان خبر داد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در نیمه نخست سال ۹۷ حدودا تعداد ۸۰۰۰ نفراز اقشارمختلف شهروندان کاشانی آموزش‌های ایمنی و اطفاء حریق را فرا گرفته‌اند.
محمد مسعود چایچی افزود: در نیمه نخست سال جاری محدوده منطقه یک شهرداری دارای بالاترین ومحدوده منطقه پنج دارای کمترین سرانه رخ داد حوادث و حرائق در مناطق پنج گانه شهری بوده اند.

وی افزود: پس از منطقه یک به ترتیب محدوه های مناطق چهار، سه، دو وپنج در رتبه های بعدی سرانه رخ داد حرائق و حوادث قرار گرفته اند و این آمار در سطح شهرکاشان و با در نظر گرفتن تعداد جمعیت ساکن در مناطق پنج گانه بدست آمده است .

وی افزود: ناحیه 2 ازمنطقه سه شهرداری که محدوده هایی مانند : لتحر، حسن آباد، خیابان سلمان فارسی و بخشی فین بزرگ را شامل می شوند بالاترین و ناحیه 2 از منطقه پنج شهرداری که محدوده طاهرآباد را شامل می شود، کمترین سرانه رخ دادآتش سوزی و حوادث را در بین نواحی شانزده گانه شهری دارا بوده است.

چایچی افزود: این سازمان آمادگی دارد تا با ارائه آموزشهای ایمنی به شهروندان و ارتقاء آگاهیها وسطح فرهنگ ایمنی عمومی گام‌های موثری در پیشگیری و کاهش حوادث و تبعات ناگوار ناشی از آن با مشارکت شهروندان بردارد.

وی با اعلام طرح فراگیر سازمان جهت ارائه آموزش‌های عمومی عنوان کرد: تمامی افرادی که تمایل دارند آموزش‌های ایمنی واطفاء حریق را فرا بگیرند می توانند از طریق سامانه پیامکی 100000125000 مشخصات خود را اعلام و ثبت نام کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر