کد خبر: 933996
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰
رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش از آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی (آجا) برای برگزاری نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران خبر داد و گفت: بیش از هفت تیم از ۶ کشور در این مسابقات شرکت می کنند.
جوان آنلاین: رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش از آمادگی کامل ارتش جمهوری اسلامی (آجا) برای برگزاری نخستین دوره مسابقات تیروکمان نظامیان جهان (سیزم) به میزبانی ارتش جمهوری اسلامی ایران در تهران خبر داد و گفت: بیش از هفت تیم از ۶ کشور در این مسابقات شرکت می کنند.
 امیر دریادار حبیب الله سیاری روز یکشنبه در نشست خبری برگزاری نخستین دوره مسابقات قهرمانی تیر و کمان ارتش های جهانی (سیزم) اظهار داشت: این مسابقات با شرکت نظامیان کشورهای چین، روسیه، اوکراین، کره شمالی، سریلانکا، برزیل و ایران ۲۱ تا ۲۵ آبان ماه امسال در مجموعه تیروکمان ورزشگاه آزادی تهران برگزار می شود.
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری این مسابقات ۱۰۰ ورزشکار در دو رشته ریکرو و کامپوند و در دو گروه آقایان و بانوان شرکت خواهند کرد.
رئیس ستاد برگزاری مسابقات قهرمانی تیر و کمان ارتش های جهانی(سیزم) توضیح داد: تیروکمان یکی از ورزش های نظامی دنیا است و تیراندازان ما در سطح ارتش جمهوری اسلامی ایران و سایر نیروهای مسلح از آمادگی بسیار خوبی در این رشته قهرمانی برخوردار هستند که امیدواریم رتبه ها و عناوین برتر را نیز در این دوره از مسابقات کسب کنند.
دریادار سیاری اضافه کرد: برگزاری این مسابقات در ایران اهمیت بسیار بالایی دارد زیرا سیزم ایران را واجد شرایط برگزاری این مسابقات دانسته است.
وی با اشاره به اینکه بانوان و آقایان در دو رشته کامپوند و ریکرو در این مسابقات شرکت می کنند، افزود: تیم نیروهای مسلح ایران از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج در این مسابقات شرکت می کنند.
معاون هماهنگ کننده ارتش مهمترین و بزرگترین سرمایه یک سازمان را نیروی انسانی آن دانست و گفت: نیروی انسانی باید شاداب، پویا، متحرک و روبه جلو باشد؛ به همین دلیل ورزش برای بالا بودن سلامت و شادابی اهمیت بسیاری دارد.
دریادار سیاری اضافه کرد: در نیروهای مسلح برای اینکه بتوانیم از نیروی انسانی شاداب و پویا برخوردار باشیم، ورزش از اولویت بالایی برخوردار است. همچنین اگر بتوانیم به واسطه ورزش با کشورهای دیگر ارتباط برقرار کنیم، سطح بالای دیپلماسی دفاعی نیروهای مسلح ایران را به نمایش گذاشته ایم و اینکه ورزشکارانی از ۶ کشور مختلف جهان امروز در ایران حضور دارند سطح بالای دیپلماسی دفاعی نیروهای مسلح را نشان می دهد.
معاون هماهنگ‌ کننده ارتش درباره اهمیت برگزاری این مسابقات در ایران گفت: می خواهیم شأن جمهوری اسلامی را رعایت کرده و این مسابقات را به بهترین وجه برگزار کنیم و بهترین مقام را هم ‌کسب کنیم. هدف ما از تیم داری نیز ارتقای توان جسمانی در راستای ارتقای توان دفاعی و رزمی است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار