کد خبر: 933986
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۳
تیم ملی کاراته ایران با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ اسپانیا را کسب کرد.
 
کاراته

جوان آنلاین: بیست و چهارمنی دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۱۱۷ کاراته‌کا از ۱۴۰ کشور به میزبانی شهر مادرید در کشور اسپانیا برگزار شد که تیم ملی کاراته ایران توانست با کسب ۲ مدال طلا، یک مدال نقره و ۴ مدال برنز برای اولین بار عنوان نایب قهرمانی را کسب کند.

در دور گذشته رقابت‌های قهرمانی جهان که به میزبانی شهر لینز در کشور اتریش برگزار شد، تیم ملی ایران با کسب ۳ مدال طلا و ۳ مدال برنز در جایگاه سوم جهان قرار گرفته بود.

به این ترتیب تیم ژاپن با ۴ مدال طلا، ۴ مدال نقره و ۲ مدال برنز قهرمان شد، تیم فرانسه با ۲ مدال طلا در جایگاه سوم ایستاد و تیم کشور میزبان (اسپانیا) نیز با یک مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز چهارم شد.

هدایت تیم ملی کاراته مردان ایران را شهرام هروی به عنوان سرمربی و هدایت تیم بانوان ایران را که تنها به یک مدالبرنز دست یافتند ستاره موسوی به عنوان سرمربی برعهده داشتند.

اسامی مدال آوران کاراته ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۱۸ - اسپانیا:
*مدال‌های طلا
۱) کومیته تیمی مردان با ترکیب: سجاد گنج‌زاده، صالح اباذری، بهمن عسگری، علی‌اصغر آسیابری، مهدی خدابخشی و ذبیح‌الله پورشیب.
۲) بهمن عسگری در کومیته انفرادی مردان
*مدال‌های نقره
۱) سجاد گنج‌زاده در کومیته انفرادی مردان
*مدال‌های برنز
۱) کاتای تیمی مردان با ترکیب: ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون.
۲) سارا بهمنیار در کومیته انفرادی بانوان
۳) ذبیح‌الله پورشیب در کومیته انفرادی مردان
۴) هامون درفشی‌پور در کومیته انفرادی مردان

انتهای پیام

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار