کد خبر: 933922
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۷
عضو ناظر مجلس در شورای رقابت معتقد است که قیمت خودرو به زودی متعال می‌شود.
جوان آنلاین: ولی ملکی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از افزایش قیمت خودور طی ماه‌های اخیر، گفت: از وزیر جدید صنت، معدن و تجارت انتظار داریم که بازنگری جدی‌ای در نحوه فروش خودرو در کشور داشته باشد.

وی با تأکید بر اینکه افزایش قیمت خودرو واقعی نیست، اظهار داشت: نوسانات موجود در بازار ارز موجب شد تا قیمت ارز افزایش یابد، اظهار داشت: به تبع افزایش قیمت ارز، قیمت قطعات خودرو نیز افزایش یافت که باید نظارت بیشتری بر بازار خودرو صورت گیرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: طبق اطلاعاتی که از سوی مصرف‌کنندگان و مردم به کمیسیون صنایع واصل شده، مردم از کیفیت خودرو‌های داخلی رضایت ندارند، کمیسیون صنایع مجلس این موضوع را به دقت مورد بررسی قرار می‌دهد.

ملکی اضافه کرد: به تازگی سیاست‌هایی از سوی دولت در حال اِعمال شدن است که طی ماه‌های آینده موجب تعدیل در قیمت انواع خودرو‌های داخلی خواهد شد.

وی با اشاره به سیاست‌های جدید دولت برای تعدیل قیمت خودرو‌های داخلی، گفت: قرار است در چند ماه آیند شورای رقابت قیمت واقعی خودرو‌های داخلی را اعلام کند، اما در کنار این مسئله، وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده که قطعه‌سازان یارانه در جهت کاهش و تعدیل قیمت خودرو یارانه اختصاص دهد.

عضو ناظر مجلس در شورای رقابت در پایان خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های دستگاه‌های نظارتی برای نظارت بر بازار خودرو باید تقویت شود، زیرا واسطه‌ها نقش عمده‌ای در افزایش قیمت‌ها ایفا می‌کنند که دست آن‌ها باید کوتاه شود.

منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار