کد خبر: 933896
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
نامه یک دختر شهید،

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اصفهان، من دختر یکی از شهدایی هستم که پدرم به خاطر دفاع از اسلام وکشورش جانش را تقدیم نمود ومرا درزمانی که نوزادی بیش نبودم تنها گذاشت ،او قطعه زمینی داشت که برای کمک به معیشتش روی آن کشاورزی می کرد ،پس از شهادتش، مادر 24 ساله ام زمین را اجاره می داد واز این طریق روزگارمان را می گذراندیم اما مسئولین بی کفایت وبدون تدبیرباعث شدند رودخانه زایندرود تهی از آب شود ورفته رفته زمینمان خشگ شد وما از درمد اندکی که داشتیم محروم شدیم
 زمانی که ابتدایی بودم در مدرسه به ما یاد دادند که حق الناس نکنید ،مال بچه یتیم رونخورید ،چون گناهی نابخشیدنیست .منی که پدرم روبه خاطر این مرزوبوم ازدست دادم ،و حتی او را ندیدم ،حالا این خشگی زاینده رود شده مزد مردان وزنان زحمت کش کشاورزمنطقه شرق شهرشهیدان تا آب رفته به دیارهای دیگرباعث شود تا به راحتی حق الناس کنن و مال بچه یتیم بخورن و هرفریاد می زنیم فریادمان به گوش هیچ کس نمیرسد.
 زمینهایمان خشک شد ، دامهایمان تلف شد،حقمان را ناحق کردند، ولی ما فریاد رسی به نام خدا داریم. اگر  کسی فریادمان رو نشنید،او شنید و دید ، مادرانمان  در جوانی پیر شدند ،این ظلم جواب تمام صبوری و از خود گذشتگی آنها بود.
سخنی با شمامسئولین که ناله مارا می شوید و فقط سر تکان می دهید ، کمی تامل  وتفکر کنید اگر دختر شما در این شرایط بسر می برد شماچه می کردید؟ بشنوید ناله های  دختر شهیدی که تنها ارثی که از پدرم به من رسید که توسط مسولان وقت نابلد به کارشان نابود شد، 10 ماهه بودم که پدرم شهید شد و ،پس از زمانی که حقم رو نابود کردند و روز گار من و امثال مرا نابود کردند ،مدیون خون تمام شهدا شده اند و من نمیبخشم ‌.خدای متعال هم نمی بخشد.
ممنون که با صبوری حرف مردم رو میشنوید .حتی نمیگذارن قشر مستضعف و کشاورز با رهبر دیدار داشته باشد تا بگویند چه کردند با کشاورزان شرق اصفهان.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار