کد خبر: 933886
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۸
شهردار گرمدره:
شهردار گرمدره در حاشیه نشست بررسی فرصت‌ها و چالش‌های شهر گرمدره گفت: متاسفانه مرکز بهداشت گرمدره تبدیل به انبار دارویی شده، در تلاشیم جلسه‌ای با حضور مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برگزار و از رئیس دانشگاه علوم پزشکی دعوت نماییم تا انشاالله در گام اول مجوز‌های لازم جهت راه اندازی داروخانه شبانه روزی در شهر گرمدره اخذ نماییم.
مهندس قدوسی در ادامه افزود: زمینی به مساحت ۲۵۰۰ متر در امیر آباد جهت احداث پارک بانوان تملک شده و در دستور کار شهرداری قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه: شهر گرمدره، ۳ شهرداری با مرز مشترک دارد، ولی هنوز محدوده مشخصی ندارد خاطر نشان کرد در اسرع وقت جلساتی با شهرداری ها‌ی هم جوار خواهیم داشت تا حریم شهر کاملا مشخص و جلوی ساخت و ساز‌های غیر مجاز گرفته شود، ما در گرمدره خوشبختانه شاهد کمترین تخلفات در ساخت و ساز هستیم.

مهندس قدوسی با اشاره به  بحث روشنایی شهر بخصوص در محل ناصریه و تاج بخش گفت:: این موضوع  نیاز به رسیدگی دارد، اعتباراتی که برای بحث روشنایی در نظر گرفته شده بسیار کم است، در حال پیگیری موضوع هستیم.

ایشان همچنین از نبود ادارات (بهداشت، حمل و نقل و تربیت بدنی بعضی نمایندگی‌ها) سخن به میان آورد و خواستار همدلی مسئولان استانی در این خصوص شد.

شهردار گرمدره در پایان از تحمل و صبر مردم خوب گرمدره تشکر کرد و افزود انشاالله سعی خواهیم کرد شهر را به جایگاه خوب و واقعی خود برسانیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علی.صمدپور
|
Germany
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۹
0
0
چرادرمورد تخریب باغات وساخت و ساز دران سکوت کرده آید!؟
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار