کد خبر: 933885
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۷
فرماندار:
فرماندار سمنان گفت: طرح شهر شاد به منظور افزایش نشاط و پویایی اجتماعی در مرکز استان سمنان به زودی تدوین می شود.

سید عباس دانایی در دهمین نشست مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و کمیته ارتقای نشاط اجتماعی سالن شهدا فرمانداری این شهر با اشاره به شاخص های مختلف تعریف شده برای شادی در منابع علمی و منابع دینی افزود: مسوولان برای تدوین ساز و کارهای چگونگی تحقق راهبرد « سمنان شهر شاد » تلاش کنند.
وی ادامه داد: برنامه ریزی ها به منظور افزایش نشاط و شادی در جامعه متناسب با فرهنگ سمنان باشد و بومی سازی مولفه ها و شاخص های یک شهر شاد متناسب با شهر سمنان تدوین شود.
وی اظهار داشت: با نگاه به آمارهای بین المللی و بررسی های صورت گرفته، مولفه ها و موارد شادترین شهرهای جهان می توان به اطلاعات مهمی دست یافت که لازم است با همفکری منابع و ظرفیت های علمی مراکز آموزش عالی شهرستان و هم چنین نهادها و مسوولان اجرایی این شهرستان، شاخص ها بومی شده و مدلی برای شهر سمنان ارائه شود.
دانایی تصریح کرد: دانشگاه سمنان در بازه زمانی یک ماهه با همفکری سایر مراجع و منابع علمی و دینی و تعامل و همکاری با دستگاه های اجرایی در قالب طرح پژوهشی مدلی از شهر شاد در سمنان ارایه دهد.
وی خاطر نشان کرد: جهاد دانشگاهی استان سمنان با همکاری اعضای ستاد غنی سازی اوقات فراغت شهرستان ظرف یک ماه پیش نویس طرح نیاز سنجی از مخاطبان برنامه های غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با محوریت تقویت نشاط در جامعه را تهیه کنند.
مسوولان حاضر در دهمین نشست مشترک کارگروه تخصصی فرهنگی اجتماعی و کمیته ارتقای نشاط اجتماعی درباره راهکارهای تدوین و اجرای طرح پژوهشی به منظور بررسی مولفه های امید و نشاط (شهرشاد) در سمنان بحث و تبادل نظر کردند.
شور و نشاط اجتماعی یکی از نیازهای اساسی امروز جامعه است و با تحقق این راهبرد علاوه بر تقویت انسجام فرهنگی و ملی، امنیت اجتماعی و فردی، استعدادها نیز شکوفا می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار