کد خبر: 933838
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۸
دبیـــرکل حــزب‌الله لبنان در سخنرانی روز شهید بر ادامه راه شهدا و اتکا به توانایی موشکی به عنوان نقطه قوت قدرت مقاومت تأکید کرد.
دبیـــرکل حــزب‌الله لبنان در سخنرانی روز شهید بر ادامه راه شهدا و اتکا به توانایی موشکی به عنوان نقطه قوت قدرت مقاومت تأکید کرد.
سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله در سخنرانی روز شنبه به مناسبت روز شهید اعلام کرد که مقاومت در مدت زمانی کوتاه موفق به کسب دستاورد‌های بزرگی شده و به برکت خون شهدا پیروزی‌های تاریخی زیادی به دست آورده است. به گزارش «المیادین»، نصرالله تأکید کرد: «به برکت خون شهدا و قدرت موشکی مقاومت از کشور حمایت می‌کنیم، به همین دلیل می‌بینیم که دشمن اسرائیلی اخیراً روی موضوع موشکی مقاومت تمرکز کرده است. نقطه قوت مقاومت همان قدرت موشکی است، زیرا ارتش لبنان اجازه برخورداری از موشک‌های پیشرفته را ندارد. بنیامین نتانیاهو در زمانی که خود سعی می‌کند قدرت موشکی‌اش را افزایش دهد می‌خواهد این قدرت مقاومت را بگیرد». نصرالله تصریح کرد: «ما هرگونه عادی‌سازی روابط با اسرائیل و از سوی هر کسی را محکوم می‌کنیم و از تمام شرافتمندان جهان می‌خواهیم این را محکوم کنند، زیرا این به معنای به رسمیت شناختن دشمن و ظلم به حقوق ملت فلسطین است. وظیفه انسانی هر شخصی است که عادی‌سازی روابط با دشمن اسرائیلی را محکوم کند». وی خطاب به ملت فلسطین گفت: «از این اقدامات ناراحت نباشید، زیرا ممکن است خیر در آن نهفته باشد و آنچه پیش‌تر مخفیانه انجام می‌شد اکنون علنی شده است. عادی‌سازی کنونی روابط، نفاق عربی را آشکار کرد و نقاب‌ها را از روی منافقان برداشت. فریبکاران و منافقان همان کسانی هستند که پیروزی و رشد بیداری حقیقی را به تأخیر می‌اندازند.» وی با اشاره به تحریم‌های امریکا علیه ایران اعلام کرد که دونالد ترامپ به صراحت می‌گوید هدف تحریم‌ها قطع حمایت ایران از مقاومت در منطقه و تغییر موضع آن در قبال مسئله فلسطین است، اما ایران مانند بسیاری از کشور‌های عربی این کار را انجام نداد و حمایتش را از مقاومت قطع نکرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار