کد خبر: 933744
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۱
راشاتودی:
آمریکا ۴ هتل در شبه جزیره کریمه را تحریم کرد که یکی از آنها از سوی موسسه World Travel Awards به عنوان بهترین هتل جهان در سال 2017 معرفی شده است.

جوان آنلاین: به نقل از راشاتودی، روز پنجشنبه آمریکا نام ۴ هتل را به لیست تحریم‌های آمریکا علیه روسیه اضافه کرد که این ۴ هتل در شبه جزیره کریمه واقع هستند.

در میان هتل‌هایی که از سوی آمریکا تحریم‌ شده‌اند نام هتل Mriya Resort & Spa که از سوی موسسه World Travel Awards به عنوان بهترین هتل و تفریحگاه جهان شناخته شده است، به چشم می‌خورد.

تحریم‌های جدید شامل دو شخصیت اوکراینی، یک مقام روس و ۹ شرکت و موسسه می‌شود. به طور کلی تحریم‌های آمریکا علیه روسیه در سال ۲۰۱۴ و پس از الحاق شبه جزیره کریمه به این کشور اعمال شد.

واشنگتن همچنین روسیه را به دخالت در امور داخلی اوکراین و تشدید مناقشات داخلی در این کشور متهم کرده است. هتل Mriya Resort & Spa در ۲۵ کیلومتری شهر یالتا در شبه جزیره کریمه واقع است. این هتل با کمک مالی بانک سبربانک روسیه ساخته شده و برای میزبانی نشست بین المللی اقتصادی یالتا از آن استفاده شده است. این هتل در سال ۲۰۱۷ از سوی موسسه مذکور به عنوان بهترین هتل جهان معرفی شد.

منبع: فارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
به این دولتمردان بگویید حالا که ترامپ همه تحریمها را برگردانده شما هم حداقل ورود کالاهای امریکایی را ممنوع کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار