کد خبر: 933729
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
سارق خودرو که با گروگان گرفتن راننده یک خودروی عبوری قصد فرار از دست مأموران پلیس‌آگاهی تهران را داشت با شلیک گلوله بازداشت شد.
سارق خودرو که با گروگان گرفتن راننده یک خودروی عبوری قصد فرار از دست مأموران پلیس‌آگاهی تهران را داشت با شلیک گلوله بازداشت شد.

به گزارش خبرنگار ما، سردار علیرضا لطفی، رئیس پلیس‌آگاهی تهران بزرگ در توضیح حادثه گفت: ساعت‌۱۰:۴۰ پانزدهم‌آبان مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ هنگام گشت‌زنی در محدوده تهرانپارس به یک دستگاه خودرو مزدا ۳۲۳ سفیدرنگ مظنون شدند. مأموران بعد از بررسی شماره پلاک خودرو متوجه شدند که خودروی مزدا دهم‌آبان‌ماه سرقت شده است بنابراین به راننده فرمان ایست دادند. راننده خودرو، اما بدون توجه به هشدار پلیس با فشار دادن پدال گاز از محل دور شد و به سمت فلکه اول تهرانپارس حرکت کرد، بنابراین عملیات تعقیب و گریز خیلی زود به جریان افتاد. بعد از آن بود که مأموران پلیس با رعایت قانون به کار‌گیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کردند، اما راننده خودرو بدون توجه به هشدار پلیس این بار وارد یک خیابان فرعی شد و بعد از تصادف با خودروی پراید عبوری به مسیرش ادامه داد. او برای فرار از دست پلیس این بار به صورت خلاف جهت شروع به حرکت کرد که در مسیر خود با یک خودروی پژو‌ ۲۰۶ تصادف کرد که مأموران پلیس همزمان لاستیک خودرو را هدف قرار دادند. هر چند لاستیک خودرو دچار ترکیدگی شد، اما راننده به مسیرش ادامه داد، اما نتوانست خودرو را کنترل کند و با داربست‌های ساختمان در حال ساخت برخورد کرد و متوقف شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: راننده مزدا بعد از متوقف شدن خودرو از پشت فرمان خارج شد و بعد از متوقف کردن یک خودروی پراید خاکستری عبوری چاقوی خود را زیر گلوی راننده میانسال گذاشت و با گروگان گرفتن او قصد سرقت خودروی او را داشت که این بار با شلیک گلوله پلیس از ناحیه پا مجروح و بازداشت شد. سردار لطفی گفت: در زمان دستگیری متهم ۳۵‌ساله علاوه بر چاقو، یک عدد افشانه به همراه ادوات مورد استفاده در سرقت کشف شد. متهم برای اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد تا پس از انجام اقدامات درمانی در اختیار اداره دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گیرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار