کد خبر: 933698
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۱
گفت وگوی "جوان آنلاین" با سرپرست سابق و پیشکسوت تیم پرسپولیس در آستانه بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا
دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیماآنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز برگزار می شود که پرسپولیس باید حماسه بیافریند و در یک بازی تاریخی ، حسرت ۲۶ ساله فوتبال ایران را پایان دهد. هر چند دو گل بازی رفت ، کار قهرمانی این تیم را بسیار سخت کرده اما قطعا رویای قهرمانی پرسپولیس ، یک صدهزار هوادار مشتاق را برای حمایت از تیم محبوبشان به استادیوم آزادی خواهد کشاند

سرویس ورزشی جوان آنلاین – وحید صابری : دیدار برگشت پرسپولیس و کاشیماآنتلرز ژاپن در فینال لیگ قهرمانان آسیا در حالی امروز برگزار می شود که پرسپولیس باید حماسه بیافریند و در یک بازی تاریخی ، حسرت ۲۶ ساله فوتبال ایران را پایان دهد. هر چند دو گل بازی رفت ، کار قهرمانی این تیم را بسیار سخت کرده اما قطعا رویای قهرمانی پرسپولیس ، یک صدهزار هوادار مشتاق را برای حمایت از تیم محبوبشان به استادیوم آزادی خواهد کشاند.

محمود خوردبین سرپرست سابق و پیشکسوت تیم پرسپولیس در گفت و گو با "جوان آنلاین" درباره بازی فینال گفت: این بازی بی شک از حساسیت بالایی برخوردار است. همه ما منتظر چنین روزی بودیم و خدا را شکر امروز می بینیم که ایران در لیگ قهرمانان آسیا نماینده شایسته ای دارد. در وهله اول، این بازی، فارغ از رنگ ها ، نماینده تیم ایران است و باید به دور از هر گونه حواشی فقط همدلی و همیاری برگزار شود . بازی فینال دیگر بحث تیم پرسپولیس نیست و در ابتدا باید به آن توجه داشت که نام ایران می درخشد. افتخاری که امروز پرسپولیس در اندیشه کسب آن است بیشتر از همه برای کل فوتبال کشورمان می باشد که قاعدتا نصیب نصیب پرسپولیس می شود.امیدوارم در این بازی پرسپولیس نماینده خوب کشورمان بتواند با جبران نتیجه رفت پس از ۲۶ سال این حسرت را که سال هاست بر دل مان مانده را پایان دهد و آرزوی همه ما را برآورده کند.

وی با اشاره به باخت بازی رفت اظهار داشت: اولا باید بگویم که دربازی رفت واقعا سطح اختلاف بازی دو گل نبود. در آن بازی بچه های ما موقعیت بیشتری را از دست دادند.شاید اگر آن موقعیت گل را علیپور از دست نمی داد الان ما با خیالی راحت تر پا به میدان می گذاشتیم. به هر فوتبال است و ممکن است هزار اتفاق ناخواسته در آن رخ دهد.همه دیدند که در نیمه اول بچه ها چقدر خوب بازی کردند و چه موقعیت های خوبی را از دست دادند اما در نیمه دوم کمی بدن ها تحلیل رفت و دو گل بد باعث شد تا این نتیجه رقم بخورد. معتقدم در بازی رفت تساوی نتیجه عادلانه ای بود که رقم نخورد. به هر حال امیدوارم دربازی امروز بازیکنان پرسپولیس نتیجه رفت را جبران کنند و با بالا بردن جام قهرمانی ، دل میلیونها ایرانی را شاد کنند. پرسپولیس با این قهرمانی می تواند حسرت ۲۶ ساله  فوتبال ایران را پایان دهد.

سرپرست سابق با اشاره به اینکه پرسپولیس لایق قهرمانی است افزود: برانکو مربی باهوشی است و می داند در این بازی چگونه کار کند. با توجه به بازی های قبلی که در خانه کسب کرده بود این پیروزی دور از انتظار نیست و بی شک با یک گل زودهنگام  ورق بازی  برمی گردد. بچه ها باید بدانند که در این بازی استرس سم است و اصلا نباید مثل بازی رفت دچار حواشی شوند. در این بازی جبران دوگل آن هم در خانه با وجود این همه هوادار خونگرم واقعا سخت نیست و امیدوارم این بازی با قهرمانی برای پرسپولیس به پایان برسد.

خوردبین در ادامه افزود: حمایت هواداران پرسپولیس مثال زدنی است . پرسپولیس باید از همین موقعیت نهایت بهره را ببرد و به حریف فشار بیاورد. فینال جای اشتباه نیست .اگر بازیکنان پرسپولیس قدر موقعیت‌هایشان بدانند قطعا بهترین نتیجه ممکن را خواهند گرفت و می توانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند.کاشیما بهتر از تیم های متمول قطری نیست که نتوان به آن گل زد. برانکو خوب می داند که در این بازی شاگردانش باید ۹۰ دقیقه حمله کند و اینگونه می توان به قهرمانی پرسپولیس امیدوار بود ، ضمن اینکه می دانیم چقدر دست برانکو خالی است. باید اعتراف کنم فارغ از هر نتیجه ای ، پرسپولیس تا همین جا هم شاهکار کرده که با تمام این مشکلات تا فینال بالا آمده ، پس باید قدردان آنها باشیم.

پیشکسوت تیم پرسپولیس در پاسخ به "جوان آنلاین" مبنی بر اینکه هر چه از زمان بازی می گذرد قطعا فشار روانی روی بازیکنان پرسپولیس بیشتر می شود اظهار داشت: ببیند همان طور که گفتم برانکو مربی زیرکی است و اجازه نمی دهد فشار هواداران نتیجه بالعکس دهد و روی بازیکنان پرسپولیس قرار گیرد. پرسپولیس باید در این بازی خیلی زود گل اول را به ثمر برساند تا در ادامه بازی را راحت تر دنبال کند، ضمن اینکه باید خیلی حواسش به ضد حملات تیم ژاپنی باشد. کاشیما بسیاری از گل‌های خود را از روی سانترها یا ضربات ایستگاهی زده است. سرجینیو بازیکن خطرناکی است که باید مراقب او بود.ضمن اینکه سوزوکی هم با سرعت و قدرت حمل توپ بالا مهمترین بازیکن ضد حملات کاشیما به شمار می آید که برانکو خیلی باید مرافب او باشد. آنچه مشخص است و در بازی رفت بسیار مشهود بود اینکه دروازه بان کاشیما روی شوت ضعف دارد و اگر بازیکنان پرسپولیس از این حربه استفاده کنند به راحتی می توانند به گل برسند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار