کد خبر: 933691
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶
شهردار کرج تاکید کرد
شهردار کرج گفت:کلانشهر کرج با مشکلات متعددی روبرو است که رشد نامتوازن جمعیت به این مشکلات دامن می زند.

علی اصغر کمالی زاده با اعلام اینکه در شرایط کنونی عددِ میزان تقاضا نسبت به ارایه خدمات بیشتر است، گفت: امیدواریم در دوره جدبد بتوانیم با کمک و همراهی مردم و دستگاه های اجرایی خدمات ارزنده ای به شهروندان ارایه کنیم.

کمالی زاده به اعتماد حداکثری اعضای شورای شهر کرج در انتخاب وی به عنوان شهردار کرج نیز اشاره کرد و گفت: این اعتماد علاوه بر سنگین کردن بار مسئولیت، نقطه قوتی برای اداره شهر خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه های ارایه شده خود، افزود: کرج در بخش های فرهنگی، اجتماعی، محیط زیست، عمران و توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی نیازمند اقدامات اساسی است.

شهردار کرج توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی را یکی از دغدغه های مجموعه مدیریت شهری دانست و ادامه داد: در حالی طی ۱۰ سال گذشته ناوگان حمل و نقل عمومی کرج با بیش از یک هزار دستگاه اتوبوس و میانگین سنی زیر ۵ سال مسافرین درون شهری را جابجا می کرده که این رقم در حال حاضر به ۳۶۰ دستگاه اتوبوس با میانگین سنی بیش از ۹ سال رسیده است.

کمالی زاده فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی را از مهمترین مشکلات این کلانشهر عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی خوبی برای تامین منابع مالی و بهبود وضعیت ناوگان حمل و نقل عمومی شهر انجام شده است.

این مسئول ادامه داد: امیدوارم با ارایه بسته های تشویقی شاهد فعالیت و حضور سرمایه گذاران بخش خصوصی در این حوزه باشیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار