کد خبر: 933686
تاریخ انتشار: ۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان خبر داد
معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان گفت: در هفت‌ماهه امسال برای ارائه ۱۳ هزار ۹۰۰ خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان تحت حمایت استان سمنان سه میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان هزینه شده است .

علی عرب، با اشاره ۴۳۱ مددجو دارای بیماری خاص، مبتلابه سرطان و صعب‌العلاج تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات حمایتی این نهاد بهره‌مند می‌شوند بیان کرد: با مشارکت مراکز درمانی و خیرین گامی مؤثر در کاهش آلام این افراد خواهیم برداشت.

وی گفت: سه هزار و ۵۰۰ نفر از نیازمندان و افراد تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان از خدمات بهداشتی و درمانی این نهاد بهره‌مند می‌شوند.

عرب با اشاره به اینکه در هفت‌ماهه نخست امسال برای ارائه ۱۳ هزار و ۹۰۰ خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان استان سمنان سه میلیارد و ۵۷۴ میلیون تومان هزینه شده است افزود: هم‌اکنون ۳۴ مرکز درمانی و بیمارستانی طرف قرارداد کمیته هستند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان سمنان از وجود ۶۲۰ حامی در طرح شفا استان سمنان برای حمایت از ۴۲۹ بیمار تحت حمایت این نهاد خبر داد و افزود: در این مدت هفت‌ماهه این بیماران از کمک ۳۲۲ میلیون تومانی حامیان خود بهره‌مند شدند.

وی بیمه مکمل درمان که را وجه تمایز بیمه کمیته امداد با سایر سازمان‌های بیمه‌گر برشمرد و گفت: برای ۲۱ هزار و ۵۸۱ مراجعه مددجویان تحت حمایت یک میلیارد و ۲۴۱ میلیون تومان در سرفصل‌های دریافت مبالغ تفاوت تعرفه، فرانشیز خدمات، دندانپزشکی، هزینه‌های دارویی، عصا، عینک، ویلچر هزینه شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر