کد خبر: 933519
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۰
ملانیا ترامپ در جریان سفر به مصر برای شش ساعت اقامت در یک هتل ۹۵ هزار دلار پرداخت کرده که مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

جوان آنلاین: هزینه‌های سفر ملانیا ترامپ، همسر رئیس‌جمهور آمریکا در جریان اولین سفر خارجی خود بعنوان بانوی اول آمریکا به آفریقا که در مصر پایان یافت، حاشیه‌ساز شده است.

به نوشته پایگاه کوآرتز فاکتور هزینه‌های ملانیا ترامپ در جریان اقامت در هتل بین‌المللی «سمیرامیس» در قاهره، ۹۵ هزار دلار شده است؛ در حالی که او فقط شش ساعت در این هتل اقامت داشت.

این سایت آمریکایی نوشته است که هزینه اتاق‌های هتلی که بانوی اول آمریکا در آن اقامت داشت از ۱۱۹ دلار شروع می‌شود و اتاق‌های لوکس این هتل نیز شبی ۶۹۹ دلار با احتساب ۱۵۷ دلار مالیات است.

در این گزارش از تعداد اتاق‌های که ملانیا ترامپ اجاره کرده یا خدماتی که از آن‌ها استفاده کرده تا هزینه یک شب اقامت به ۹۵ هزار دلار برسد، توضیحی داده نشده است.

هتل سمیرامیس در کنار رود نیل در منطقه «جردن سیتی» قاهره قرار دارد. هزینه ۹۵ هزار دلاری ملانیا برای شش ساعت اقامت در این هتل از هزینه سفر دونالد ترامپ به زمین بازی مخصوص گلف در اسکاتلند که چندین تن از مقامات آمریکایی نیز به همراه وی بودند و ۷۷ هزار دلار هزینه کردند نیز بیشتر شده است.

ملانیا ترامپ در تاریخ شش اکتبر گذشته پس از سفر به گینه، مالاوی و کنیا، وارد مصر شد و از منطقه اهرام و ابوالهول در استان جیزه در مجاورت قاهره دیدن کرد.

منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار