کد خبر: 933474
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه دره ملو) از انگیزه‌های حمایت از جشنواره عکس کیمیا گفت.
جوان آنلاين: به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، حسین طالبی مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه دره ملو) درباره انگیزه حمایت این شرکت از جشنواره عکس کیمیا گفت: با توجه به اینکه محور و سوژه‌های در نظر گرفته شده برای این جشنواره و نمایشگاه فعالیت در حوزه معدن و صنایع معدنی است و دستمایه کار عکاسان حوزه‌های معدن و صنایع معدنی، به تبع شرکت معدنی و صنعتی چادرملو (چاه دره ملو) هم وظیفه خود دانست تا به منظور تشویق هنرمندان و انعکاس فعالیت این حوزه مذکور در افکار عمومی سهمی داشته باشد.
طالبی افزود: از آنجا که کشور ما به لحاظ ذخایر معدنی بسیار غنی بوده و فعالیت در این دو حوزه از نظر افکار عمومی مغفول مانده است، به همین منظور حوزه معدن و صنایع معدنی به عنوان دو بازوی مؤثر در توسعه اقتصادی کشور وارد عمل شد.
وی اظهار کرد: به این دلیل که محصولات معدنی به طور مستقیم به دست مصرف کننده عام نمی‌رسند بلکه مصرف کننده واسطه‌ای برای تأمین مواد اولیه سایر معادن هستیم، شاید جامعه و عموم مردم خیلی نسبت به این قبیل فعالیت‌های معدنی همچون کار در معادن روباز و زیرزمینی و... آگاهی و آشنایی نداشته باشند.
مدیر روابط عمومی شرکت معدنی و صنعتی چادرملو تصریح کرد: اطلاع‌رسانی به جامعه در قالب هنر و از دریچه و لنز دوربین هنرمندان و عکاسان برای بیان و نشان دادن تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی معدن کاران که در سخت‌ترین شرایط در جهت به گردش درآوردن چرخ‌های اقتصاد کشور زحمت می‌کشند، فرصت خوبی ایجاد کرد و بحمدالله ما با حمایت از این جشنواره ارزشی در قالب هنر و از لنز دوربین هنرمندان به جامعه اطلاع‌رسانی کردیم.
دومین جشنواره عکس کیمیا که با هدف گسترش و ترویج موضوعات مرتبط با بخش معدن و صنایع معدنی راه‌اندازی در حال برگزاری است و نمایشگاه این جشنواره ۱۸ آبان ماه در خانه هنرمندان برپا خواهد شد.
منبع: تسنیم
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار