کد خبر: 933459
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۳
اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی در حالی در آستانه مهمترین نشست خود برای انتخاب جانشین رسول خادم قرار دارند که گویا بر سر یک گزینه به اتفاق نظر رسیدند.
 
رونمایی از گزینه‌های اصلی سرپرستی و ریاست فدراسیون کشتی

جوان آنلاین: پس از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی و موافقت وزارت ورزش با استعفای او قرار بر این شد، امور فدراسیون برای حداکثر سه ماه توسط سرپرست جدید اداره شود تا در این مدت مقدمات برگزاری مجمع و انتخاب رئیس جدید فراهم شود.

رئیس هیات‌ کشتی یکی از استانهای کشورمان که نخواست نامی از او برده شود به خبرنگار مهر گفت: اتفاق نظر اعضای مجمع فدراسیون کشتی بر انتخاب یکی از گزینه های مطرح، صورت گرفته و به احتمال فراوان، حضور سرپرست موقت فدراسیون کشتی به سه ماه نخواهد انجامید.

به گفته این منبع آگاه، اکثر اعضای مجمع عمومی فدراسیون کشتی بر انتخاب امیررضا خادم به عنوان رئیس جدید فدراسیون به اجماع و اتفاق نظر رسیده اند و او در صورت ورود به انتخابات از اصلی‌ترین گزینه های مجمع است.

از سویی دیگر گفته می شود «احمد سعادتمند» مدیر کل دفتر توسعه آموزشهای پایه و استعدادیابی وزارت ورزش به عنوان یکی از گزینه ها مطرح برای سرپرستی فدراسیون کشتی تا برگزاری مجمع است.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار