کد خبر: 933386
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۲
تهیه‌کننده برنامه «ثریا» درباره انتقادات علی مطهری گفت: نمی‌دانم چطور این انتقاد‌ها مطرح می‌شوند در حالی که بار‌ها از ایشان و اعضای گروه مذاکره کننده دعوت کرده‌ایم به برنامه «ثریا» بیایند، اما به ما گفته‌اند در یک صورت می‌آییم که منتقدی دعوت نشود.
تهیه‌کننده برنامه «ثریا» درباره انتقادات علی مطهری گفت: نمی‌دانم چطور این انتقاد‌ها مطرح می‌شوند در حالی که بار‌ها از ایشان و اعضای گروه مذاکره کننده دعوت کرده‌ایم به برنامه «ثریا» بیایند، اما به ما گفته‌اند در یک صورت می‌آییم که منتقدی دعوت نشود.
«ثریا» برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که روز‌های چهارشنبه ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود و هر بار به یک موضوعی می‌پردازد. چالش و انتقاد گونه‌های اصلی برنامه‌سازی است که در «ثریا» رعایت می‌شود، همان‌طور که در گذشته برخی از مسئولان و مدیران تاب انتقادات درست و منطقی این برنامه تلویزیونی را نیاوردند کما اینکه برنامه‌هایی مثل «روایت مردم» هم که گزارش میدانی حقیقی از مشکلات مردم ایران است را نیز تحمل کردند و انتقاد‌های تندی علیه صداوسیما داشتند. این بار علی مطهری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نسبت به برنامه هفته گذشته برنامه «ثریا» که با حضور حجت‌الاسلام غلامرضا قاسمیان استاد حوزه و دانشگاه و سیدمصطفی خوش‌چشم تحلیلگر و کارشناس سیاست‌خارجه در مورد الزامات و چالش‌های مبارزه با استکبار پخش شد، انتقاد تندی داشت.
محسن مقصودی مجری و تهیه‌کننده برنامه «ثریا» در واکنشی که در صفحه مجازی خودش نسبت به این انتقاد نشان داد، نوشت: مرقومه آقای علی مطهری را در خصوص نقد برنامه «ثریا» در رسانه‌ها خواندم و بسیار تعجب کردم. از یک نماینده دولت زدن چنین حرف‌هایی بعید نیست ولی از فردی که در کرسی نمایندگی مردم است انتظار دیگری می‌رود. نمی‌دانم چطور این انتقاد‌ها مطرح می‌شوند در حالی که بار‌ها از ایشان و اعضای گروه مذاکره کننده دعوت کرده‌ایم به برنامه «ثریا» بیایند، اما به ما گفته‌اند در یک صورت می‌آییم که منتقدی دعوت نشود، ما هم نپذیرفتیم، چون ماهیت برنامه ما گفت‌وگو‌های کاربردی چالشی و دو طرفه است نه اینکه یک مقام مسئولی یک طرفه درباره اتفاقات اظهارنظر کند. مصداق بارز آن سیدعباس عراقچی عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده بود که نپذیرفتند در صورت حضور منتقد به «ثریا» بیایند.
وی درباره انتقاد علی مطهری از برنامه «ثریا» می‌افزاید: اتفاقاً به جای انتقاد از علی مطهری این درخواست را داریم که او و سایر نمایندگان از «ثریا» دفاع کنند که درباره مهم‌ترین موضوع سیاست خارجه ایران که حداقل در ۴۰ سال اخیر چنین اتفاقی نیفتاده است ده‌ها برنامه گفت‌وگومحور تهیه کرده است، تازه باید وارد میدان شوند و به دو طرفه بودن و کاربردی‌تر شدن این گفت‌وگو‌ها کمک کنند. ما حرف‌مان این است که وقتی از اعضای گروه مذاکره‌کننده و برخی از نمایندگان دعوت کرده‌ایم و به دلایلی نیامده‌اند دیگر این انتقاد‌ها محل سؤال است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار