کد خبر: 933363
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۳
پسر جوانی که متهم است چهارسال قبل طی درگیری مرتکب قتل شده‌است با شهادت یکی از شاهدان برای دومین بار به اتهام قتل بازداشت شد.
پسر جوانی که متهم است چهارسال قبل طی درگیری مرتکب قتل شده‌است با شهادت یکی از شاهدان برای دومین بار به اتهام قتل بازداشت شد. متهم بار اول قتل را انکار کرده بود و با گذاشتن وثیقه ۲۰۰‌میلیون تومانی از زندان آزاد شده بود.
به گزارش خبرنگار ما، شامگاه چهارم مهر‌سال‌۹۳ بود که مأموران پلیس باتماس تلفنی کارکنان بیمارستان الغدیر در شرق تهران از مرگ مشکوک پسر جوانی با خبر و راهی محل شدند. مأموران در بیمارستان با جسد پسر ۲۷‌ساله‌ای به نام آرش روبه‌رو شدند که با اصابت جسم تیزی به شاهرگ گردنش به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد مقتول لحظاتی قبل همراه پسر دایی اش با چند پسر جوان درگیر شده‌اند که در جریان آن آرش به قتل می‌رسد و پسر دایی وی هم به شدت زخمی می‌شود.
با اعلام خبر قتل پسر جوان بازپرس جنایی همراه تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس‌آگاهی در محل به تحقیق پرداختند. مأموران در نخستین گام از پسر دایی مقتول تحقیق کردند. وی گفت: همراه پسر عمه‌ام در یکی از خیابان‌های شرقی تهران در حال رفتن به خانه‌مان بودیم. خیابان خلوت بود که سرنشینان دو موتور سیکلت که چند نفری بودند راه ما را سد کردند. یکی از پسران جوان از آرش سؤال کرد، شما برادر احمد هستی که آرش هم گفت: بله. با گفتن بله آرش آن‌ها پیاده شدند و پسر عمه‌ام را کتک زدند که بلافاصله به کمک آرش رفتم و با چاقوی یکی از آن‌ها زخمی شدم. درگیری ادامه داشت که یکی از آن‌ها با چاقو ضربه‌ای به گردن آرش زد و آرش هم در حالی که غرق در خون نقش بر زمین شده بود نام او را فرشید صدا زد که مشخص بود او را می‌شناسد. پسران موتور سوار به سرعت از محل گریختند و رهگذران هم ما را به بیمارستان منتقل کردند، اما پسر عمه‌ام فوت کرد.
بدین ترتیب مأموران فرشید را شناسایی و پس از چند روز بازداشت کردند. مأموران همچنین در بازرسی از خانه متهم لباس‌های خونی پیدا کردند که نشان می‌داد وی در حادثه درگیری خونین حضور داشته‌است.
متهم در بازجویی‌ها قتل آرش را انکار کرد و مدعی شد که مقتول را نمی‌شناسد. بنابراین متهم در تاریخ ۱۱‌بهمن سال‌۹۳ با گذاشتن وثیقه ۲۰۰‌میلیون تومانی از زندان آزاد شد.

بر ملا شدن راز قتل پس از ۴ سال
در حالی که چهار سال از حادثه گذشته بود و تحقیقات همچنان درباره این حادثه ادامه داشت، پسر جوانی به اداره پلیس رفت و راز قتل آرش را بر ملا کرد. وی گفت: چهار سال قبل فرشید با من تماس گرفت و گفت: آرش را با چاقو زخمی کرده است. او به من گفت: درباره وضعیت جسمی آرش تحقیق کنم و به او خبر بدهم. وقتی به او گفتم آرش فوت کرده مرا تهدید کرد که درباره این موضوع با کسی حرفی نزنم و من هم از ترس تا الان حرفی نزدم. وی ادامه داد: من در این مدت عذاب وجدان داشتم و هر شب مقتول به خوابم می‌آمد و از من می‌خواست واقعیت را بر ملا کنم که تصمیم گرفتم و به اداره پلیس آمدم تا این راز را بر ملا کنم.

دستگیری دوباره متهم به قتل پس از ۴ سال
بدین ترتیب مأموران دوباره دست به تحقیقات تخصصی زدند و به مدارکی دست پیدا کردند که حکایت از این داشت فرشید، قاتل است. مأموران در بررسی‌های تخصصی متوجه شدند خون روی لباس‌های متهم با خون مقتول یکی است. از طرف دیگر متهم در بازجویی‌ها ادعا کرده بود که شب حادثه در خانه نامزدش بوده در صورتی که در تحقیقات از نامزد وی مشخص شد متهم فقط دقایقی از شب آنجا بوده است و که با ساعت درگیری متفاوت است. همچنین معلوم شد پسر دایی مقتول که شاهد عینی حادثه بوده متهم را به عنوان قاتل شناسایی کرده است. بنابراین مأموران به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران فرشید را به اتهام قتل برای دومین بار بازداشت کردند. تحقیقات از متهم ادامه دارد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار