کد خبر: 933351
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲
ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا امروز به منظور بررسی پیشرفت امور مختلف و برنامه‌ریزی برای ادامه کارها تشکیل جلسه داد.
 
تشکیل جلسه ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان در باشگاه پرسپولیس

به گزارش جوان آنلاین و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، ستاد برگزاری فینال لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ آسیا در باشگاه امروز به ریاست ایرج عرب تشکیل جلسه داد.

در این جلسه، روسا و دبیران کمیته‌های مختلف درباره پیشرفت کارها و اقداماتی که برای روزهای آینده در دست اقدام دارند، گزارش‌هایی ارائه کردند.

از مهمترین مباحث مطرح شده، گزارش کمیته داوطلبی بود که در حوزه‌های مختلف، تقسیم‌بندی شده‌اند و داوطلبان در روزهای آتی مانورهایی را برای هماهنگی خواهند داشت.

گزارشی درباره گزینش و آموزش داوطلبان نیز ارائه گردید. همچنین مصوب شد داوطلبان در جلسه‌ای با حضور بعضی مسئولان ستاد و نماینده‌های فدراسیون حضور پیدا کنند تا ضمن معارفه، توصیه‌های تکمیلی ارائه شود.

در این نشست، مسئول کمیته اجرایی و فنی که از آخرین روند اصلاحات در ورزشگاه آزادی بازدید کرده بودند، گزارش کاملی ارائه کرده و با توجه به پیشرفت کار اعلام شد این اصلاحات طبق برنامه زمانبندی در حال پیشرفت است و تا پایان موعد مقرر نهایی می‌شود. پس از آن، نظافت این بخش‌ها در دستور کار خواهد بود.

در ادامه این جلسه، کمیته خدمات و پشتیبانی نیز گزارشی از هماهنگی‌های انجام شده و عقد قرارداد برای هتل‌ها، خودروهای تشریفات، پذیرایی از میهمانان، استقبال در فرودگاه و موارد گوناگون دیگر ارائه کرد.

ستاد همچنین گزارش و طرح‌های کمیته بازاریابی را از جهت تطابق با قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا و ضوابط برگزاری مسابقات، مورد بررسی قرار داد که بعضی موارد رد و بعضی دیگر مورد تائید قرار گرفت، همچنین گزارشی درباره اجرای مصوبات قبلی ارائه گردید.

دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه آینده در ورزشگاه آزادی بین دو تیم پرسپولیس و کاشیما برگزار می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار