کد خبر: 933296
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۲
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل:
رئیس جهاد دانشگاهی استان اردبیل گفت: جهاد دانشگاهی اردبیل برای درمان زوج‌های نابارور حمایت مالی می‌کند که تاکنون در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، مهران اوچی اردبیلی در بازدید از مرکز درمان ناباروی قفقاز در اردبیل اظهار داشت: واگذاری ماموریت‌ از سوی مسئولان، وظیفه ما را سنگین کرده و این نهاد سعی می‌کند تمام ماموریت‌های خود را در شان استان و به نحو احسن انجام دهد.

وی با ابراز خشنودی از حسن اعتماد استاندار اردبیل در واگذاری برخی از پروژه‌های استان به جهاددانشگاهی گفت: این نهاد در راستای رفع دغدغه‌های مسئولان استان آمادگی دارد تا فعالیت‌های مورد نیاز استان در بخش‌های آموزشی و تحقیقاتی را انجام دهد.

اوچی اردبیلی از ارائه خدمات آموزشی به بیش از 6 هزار نفر در سال گذشته در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی اردبیل در سطح استان خبر داد و افزود: در راستای توسعه فعالیت‌های آموزشی مهارت‌محور و اشتغالزا، مرکز آموزش تخصصی کوتاه‌مدت جهاددانشگاهی شعبه پارس‌آباد با حمایت‌های بی‌دریغ استاندار اردبیل و مسئولان این شهرستان راه‌اندازی شد.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه در آینده نزدیک مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت در شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر هم ایجاد خواهد شد، تصریح کرد: معاونت آموزشی واحد اردبیل آماده است تا دوره آموزشی آشنایی با کسب و کار را برای توانمندسازی بانوان استان برگزار کند.

وی با اشاره به تحصیل بیش از 400 دانشجو در مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی شعبه اردبیل بیان کرد: در حال حاضر و بر اساس اعلام دانشگاه جامع علمی کاربردی استان، فضای مناسب و امکانات تحصیلی مناسبی در این مرکز فراهم شده است و خدمات آموزشی با کیفیت بالایی به دانشجویان ارائه می‌شود.

اوچی اردبیلی ایجاد مرکز رشد گیاهان دارویی توسط جهاددانشگاهی را گامی مهم و مؤثر در توسعه فناوری استان دانست و افزود: در این مرکز تجهیزات آزمایشگاهی و فضای فیزیکی لازم برای پژوهشگران و فناوران حوزه گیاهان دارویی استان که بیشتر آنان جوان هستند فراهم شده‌است تا ایده خود را به محصول و ثروت تبدیل کنند.

رئیس جهاددانشگاهی استان اردبیل از اجرای طرح حمایت مالی از زوجین نابارور در استان خبر داد و گفت: جهاد دانشگاهی  اردبیل برای درمان زوج‌های نابارور حمایت مالی از این زوجین می‌کند که تاکنون در این راستا اقدامات مناسبی انجام شده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر