کد خبر: 933294
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
فرماندار پارس آباد مغان:
فرماندار پارس آباد مغان گفت: امسال با اجرای طرح های اشتغال فراگیر و پایدار در این شهرستان 2 هزار و 229 نفر در بخش های مختلف با دریافت تسهیلات بانکی صاحب شغل شدند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، علی علایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعهد سالانه اشتغال شهرستان پارس آباد مغان هزار و 549 نفر بود که میزان اشتغال بیشتر از این تعهدات در سامانه ثبت شده است.

وی افزود: زمینه و بستر برای سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در پارس آباد مهیا است و با راه اندازی طرح های اساسی زمینه اشتغال بیشتری در این شهرستان فراهم خواهد شد.

فرماندار پارس آباد بیان کرد: در حال حاضر طرح بزرگ سیلوی 120 هزار تنی و گلخانه 6 هزار متری پارس آباد در دست اجراست که با راه اندازی این طرح ها بیش از 150 نفر مشغول بکار خواهند شد.

علایی گفت: برای سیلوی 120 هزار تنی مبلغ 60 میلیارد ریال و برای گلخانه هم 110 میلیارد ریال تسهیلات مصوب شده است.

وی از مراحل نهایی اجرای ناحیه یک و بخشی از ناحیه 2 طرح پایاب سد خدا آفرین خبر داد و گفت: با بهره برداری از این طرح 10 هزار و 300 هکتار از اراضی این شهرستان تحت پوشش سامانه آبیاری نوین قرار خواهد گرفت.

علایی افزود: مجموع پیشرفت فیزیکی این طرح حدود 90 درصد است و با بهره برداری از آن تحول چشمگیری در بخش کشاورزی شهرستان ایجاد خواهد شد.

وی بیان کرد: با بهره برداری از طرح ملی پایاب سد خدا آفرین و به تبع آن افزایش تولید کشاورزی شهرستان به بیش از 2 میلیون تن در سال بر اهمیت موضوع افزوده خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر