کد خبر: 933282
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در میر جاوه را تشریح کرد و گفت: گروهک‌های تروریستی که این اقدام را کرده‌اند وابسته به سرویس‌های عربستانی هستند.
جوان آنلاین: سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آخرین وضعیت مرزبانان ربوده‌شده در میر جاوه را تشریح کرد و گفت: گروهک‌های تروریستی که این اقدام را کرده‌اند وابسته به سرویس‌های عربستانی هستند.

سردار رمضان شریف پیرامون آخرین وضعیت مرزبانان ربوده شده در مرز میر جاوه و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق پاکستان و در سطح بین الملل، اظهار داشت: مرز بانان در همه دنیا از یک احترام خاصی نزد ملت هایشان برخوردار هستند و به ویژه اگر مرزبانان محلی باشند، از کوی و برزن خود حفاظت و حراست کنند، به ویژه در منطقه سیستان و بلوچستان که به دلیل شرایط خاصی که داریم گروهک‌های وابسته به سرویس‌های بیگانه همواره تلاش می‌کنند به این مرزبانان ما آسیب وارد کنند.

وی، بیان داشت: در طول سال گذشته گروهک‌ها از نقاط مرزی مختلف به ویژه منطقه «سراوان» بیش از ۵۰ مورد برای ربودن بعضی از مرزبانان ما اقدام داشتند که در اکثر این‌ها موفق نشدند، الان که این اتفاق ناگوار رخ داده سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی از تمام ظرفیت محلی خود، قدرت نرمی که در منطقه سیستان و بلوچستان دارد موضوع را به شدت دنبال می‌کند و هم از طریق روابطی که در توافقات نظامی با ارتش پاکستان و مرزبانی نیرو‌های پاکستانی در سفر سردار خاک پور دنبال کرده است.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: در بخش دیپلماسی نیز سفر وزیر امور خارجه را به پاکستان داشتیم و آن چیزی که تا کنون مشخص است، پاکستانی‌ها در حوزه نظامی، دفاعی و امنیتی و هم در حوزه دیپلماسی تلاش کرده اند که همکاری کنند، هم نظامیان و هم سیاسیون آن‌ها قول مساعد داده اند.

سردار شریف ادامه داد:، اما چیزی که مشهود است و از قبل برای ما روشن بود این است که این گروهک‌های تروریستی که این اقدام ناجوانمردانه را انجام داده اند وابسته به سرویس‌های احتمالا عربستانی هستند و باید تلاش ویژه‌ای شود که از آن طریق فشار ویژه‌ای به آن‌ها وارد شود و امیدوار هستیم در آینده نزدیک این اتفاق رخ دهد.

منبع: مهـــر
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار