کد خبر: 933280
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۷
معاون اول قوه قضاییه گفت: ان‌شاءالله اقدامات ترامپ با شکست مواجه می‌شود و مردم عزیز ما با بصیرت و استقامت خود این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

جوان آنلاین: حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: حقیقتا امروز اگر نگوییم حضور مردم بی‌نظیر است، این حضور کم نظیر است و حضور پرشورتری را نسبت به مراسم ۱۳ آبان سال‌های گذشته شاهدیم؛ چه از لحاظ کمیت و چه از لحاظ کیفیت. شور و احساس مردم امسال نسبت به سال‌های پیش قابل مقایسه نیست و بحمدالله آن چیزی که امروز می‌بینیم مردم، زن و مرد، پیر و جوان از قبل از ساعت اعلام شده رسمی در خیابان‌ها حضور داشتند.

 

وی افزود: دشمن قصد دارد با عملیات روانی روحیه مردم را تضعیف کند؛ ولی کورخوانده است. مردم ما با هوشیاری و بیداری ترفند‌های مختلف دشمن و این عملیات روانی او را با حضور خود و با بصیرت خودشان مثل گذشته‌ها رسوا خواهند کرد و از این موقعیت فرصتی می‌سازند و جدی‌تر با قدرت شیطانی آمریکا مبارزه خواهند کرد که شما این را از شعار‌های امروز و حضور گسترده مردم درک می‌کنید.

 

محسنی اژه‌ای ادامه داد: این تحریم‌ها که آمریکا حرفش را می‌زند، چیز جدیدی نیست؛ البته ممکن است مشکلاتی را بوجود بیاورد؛ اما این مشکلات را مردم تبدیل به فرصت خواهند کرد و انشاءالله مردم با حضور خود این توطئه را از بین خواهند برد.

محسنی اژه‌ای پیرامون تحریم‌های جدید آمریکا گفت: ان‌شاءالله اقدامات ترامپ هم مثل دولتمردان گذشته آمریکا با شکست مواجه می‌شود و مردم عزیز ما با بصیرت و استقامت خود این تحریم‌ها را به فرصت تبدیل خواهند کرد.

وی افزود: تحریم‌های جدید سبب خواهد شد که استقلال کامل ما در زمینه‌هایی که تا امروز قدری وابستگی داشتیم نیز حاصل شود.

سخنگوی قوه قضاییه گفت: شکست‌های پی‌درپی آمریکا و عربده کشی‌های آن‌ها که از روی شکست است و نه از روی قدرت و همین موضوع یکی از مهمترین نشانه‌های افول آمریکاست. دولتمردان نظامی و اقتصادی آمریکا واقعاً سرگردان هستند و نمی‌دانند چه تصمیمی بگیرند. هر تصمیمی که می‌گیرند موجب شکست می‌شود و مشخص است که در آنجا منطق و استدلال و برنامه حاکم نیست؛ بلکه کار‌ها بصورت روزمره و از روی خشم و عصبانیت انجام می‌شود.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار