کد خبر: 933272
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه نباید آمریکا را بزرگ ببینیم؛ گفت: گمان نکنیم اگر جمهوری اسلامی ایران با آمریکا وارد دوستی شد، آمریکا از ایران حمایت می‌کند.
جوان آنلاین: یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه نباید آمریکا را بزرگ ببینیم؛ گفت: گمان نکنیم اگر جمهوری اسلامی ایران با آمریکا وارد دوستی شد، آمریکا از ایران حمایت می‌کند.

علاء‌الدین بروجردی با حضور در یکی از بخش‌های خبری شبکه ۶ تلویزیون، به مناسبت ۱۳ آبان، با بیان اینکه نباید آمریکا را بزرگ ببینیم، زیرا به تعبیر رهبری آمریکا رو به افول است، اظهار کرد: ما قدرت بسیاری داریم. هنر بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخلی کشور در اقتصاد قابل تحقق است. ما باید در این جهت حرکت کرده و در برابر زورگویی آمریکا مقاومت کنیم.

وی در ادامه بیان کرد: گمان نکنیم اگر جمهوری اسلامی ایران با آمریکا وارد دوستی شد، آمریکا از ایران حمایت می‌کند. شاه نزدیک‌ترین متحد آمریکا در منطقه بود، ولی وقتی تاریخ مصرفش تمام شد، او را رها کردند.

بروجردی تاکید کرد: باید با اتکا به توان داخلی و جایگاه رهبری که عمود خیمه نظام اسلامی است، اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران را محقق کنیم.

منبع: ایسنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار