کد خبر: 933228
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۵
مرد جوانی که متهم است همسرش را از داخل کامیون به بیرون پرت کرده و به قتل رسانده است در دادگاه ادعا کرد «من همسرم را نکشتم، او خودکشی کرد.»
مرد جوانی که متهم است همسرش را از داخل کامیون به بیرون پرت کرده و به قتل رسانده است در دادگاه ادعا کرد «من همسرم را نکشتم، او خودکشی کرد.»
به گزارش خبرنگار ما، رسیدگی به این پرونده از ۲۴‌خرداد‌سال‌۹۴ همزمان با شکایت خانواده‌ای از دامادشان به اتهام قتل دخترشان از سوی کارآگاهان جنایی شهرستان پاکدشت آغاز شد. نخستین بررسی‌ها نشان داد آن روز زن جوانی به نام پری از داخل خودروی خاور شوهرش به طرز مرموزی در حوالی میدان پارچین به داخل خیابان پرت شده و به کام مرگ رفته است. در حالی که شوهر زن جوان مدعی بود همسرش خودش را از ماشین به بیرون پرت و خودکشی کرده است، خانواده زن جوان از دامادشان به اتهام قتل شکایت کردند.
مادر پری گفت: شش‌سال قبل بهنام به خواستگاری دخترم آمد و با هم ازدواج کردند. آن‌ها زندگی خوبی نداشتند و همیشه با هم درگیر بودند. روز حادثه پری خانه ما بود که شوهرش او را به شدت کتک زد و بعد هم به زور او را سوار خودرواش کرد و همراه پسر پنج‌ساله‌اش به نام ایمان از خانه ما رفتند. چند ساعت بعد تماس گرفت و گفت: دخترم خودکشی کرده و در بیمارستان بستری است. وقتی بر بالین دخترم حاضر شدم او در کما بود، اما من یقین دارم که او دخترم را به قتل رسانده، چون نوه‌ام ایمان به من گفت که پدرش، مادرش را به شدت داخل خودرو کتک زده است.
بدین ترتیب بهنام به اتهام قتل همسرش بازداشت شد و قاضی پرونده پس از تحقیقات تکمیلی کیفرخواست متهم را صادر کرد و پرونده را برای رسیدگی به شعبه ۱۰‌دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاد.
صبح دیروز متهم برای محاکمه به شعبه‌۱۰ دادگاه کیفری منتقل شد. در ابتدای جلسه نماینده دادستان پس از خواندن کیفرخواست خواهان صدور حکم قانونی برای متهم شد. در ادامه پدر و مادر مقتول برای دامادشان درخواست قصاص کردند و گفتند حاضرند تفاضل دیه او را پرداخت کنند.
مادر مقتول گفت: بهنام مرد عصبانی بود و همیشه دخترم را کتک می‌زد. روز حادثه قرار بود آن‌ها شام خانه ما باشند تا اینکه دخترم به خاطر موضوعی عصبانی شد و سیلی به صورت پسرش زد. پس از این بهنام به طرف دخترم حمله کرد و او را کتک زد و بعد هم به زور دست او را گرفت و به داخل ماشین برد و گفت: امشب تکلیف دخترم را روشن می‌کند. به دنبال آن‌ها رفتم و سعی کردم او را منصرف کنم و برای شام بمانند، اما او دخترم و نوه‌ام را با خودش برد. نیمه‌های شب با من تماس گرفت و گفت: دخترم خودش را از ماشین به بیرون پرت کرده و در بیمارستان بستری است. به او گفتم کار خودت را کردی و او هم در جواب من گفت: بله اگر می‌توانی ثابت کن. وی در پاسخ به این سؤال که آیا ممکن است پری خودکشی کرده باشد، گفت: دخترم خیلی معتقد بود و همیشه به آینده خوشبین بود به همین دلیل امکان ندارد او خودکشی کرده باشد. وی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری که چرا پری از شوهرش جدا نشد، گفت: ما در خانواده‌مان رسم جدایی نداریم و به طلاق فکر نمی‌کنیم.
در ادامه وکیل اولیای‌دم نیز گفت: طبق نظریه پزشکی قانونی شکستگی‌های عمیقی در قسمت چپ بدن پری وجود داشته است در صورتی او هنگام سوار بر خودرو قسمت چپ بدنش به سمت شوهرش بوده است که حکایت از این دارد از سوی شوهرش مورد ضرب و جرح قرار گرفته است. همچنین پسر مقتول هم در تحقیقات پلیسی گفته است که شاهد درگیری پدر و مادرش بوده است به همین سبب برای متهم درخواست قصاص دارم.
سپس متهم در جایگاه قرار گرفت و باانکار قتل همسرش گفت: من همسرم را نکشتم او خودکشی کرد. ما با هم اختلاف داشتیم و روز حادثه هم مشاجره کردیم، اما مشاجره ما خیلی طول نکشید و او ساکت شد. ما در راه صبحانه خریدیم و در حال حرکت بودم که او سرش را به در تکیه داده بود. وقتی در میدان پیچیدم ناگهان زنم خودش را از ماشین به بیرون پرت کرد به طوریکه من متوجه نشدم چطور در را باز کرد. وی ادامه داد: من با برادر همسرم اختلاف داشتم، چون او همیشه در زندگی ما دخالت می‌کرد. در ادامه وکلای مدافع متهم از وی دفاع کردند و در پایان هم قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دانیال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۷/۰۸/۱۹
0
0
ای بابا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار