کد خبر: 933225
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۰
با نزدیک شدن به ۲۴ آبان‌ماه حالا دیگر بازنشسته‌های شاغل در ورزش کشور بیشتر از هر زمان دیگری به رفتن و خداحافظی با پست‌های ریاست‌شان می‌اندیشند.
حامد قهرمانی
با نزدیک شدن به ۲۴ آبان‌ماه حالا دیگر بازنشسته‌های شاغل در ورزش کشور بیشتر از هر زمان دیگری به رفتن و خداحافظی با پست‌های ریاست‌شان می‌اندیشند.
در حالی‌که پیش از این، رؤسای فدراسیون‌های قایقرانی، ناشنوایان و سه‌گانه با استعفای زودهنگام قانون‌مداری خود را به رخ همه کشیدند و خیلی راحت کنار رفتند، دیروز هم اختیار فدراسیون‌های هندبال و جودو پس از کش و قوس‌های فراوان به سرپرستان موقت سپرده شد. البته هنوز تکلیف برخی فدراسیون‌های دیگر از جمله والیبال و فوتبال مشخص نیست. این در شرایطی است که وزارت ورزش هنوز هم نمی‌خواهد به صورت رسمی نام رؤسای فدراسیون‌هایی را که باید بروند، اعلام و آن‌ها را وادار به استعفا کند. در چنین شرایطی برخی شیطنت‌ها و رساندن اخبار داخلی به فدراسیون‌های بین‌المللی نیز در این مسئله بی‌تأثیر نبوده است. با این حال دیروز علیرضا رحیمی از ریاست فدراسیون هندبال کنار رفت و جای خود را موقتاً به رمضانعلی دولو داد. بعد از رحیمی نوبت به محمد درخشان رئیس فدراسیون جودو بود تا بالاخره بعد از تعارف‌های زیاد از سمت خود کنار برود و جای خود را به صورت موقت به عمادی به عنوان سرپرست موقت فدراسیون جودو بدهد. درخشان بعد از استعفا گفت: «ناراحتم که از جودو فاصله می‌گیرم، اما خوشحالم که در فضایی آرام استعفا دادم. هر کمکی از دستم بربیاید، انجام می‌دهم. به مسئولان اتحادیه جودوی آسیا و فدراسیون جهانی هم گفته‌ام که این قانون مصوب کشور است و باید از آن تمکین کنیم.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار