کد خبر: 933209
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۱
مرد افغان كه متهم است يكي از دوستانش را به قتل رسانده ادعا كرد كه مقتول صداي همسرش را ضبط كرده و در گروهاي تلگرامي پخش كرده است.

جوان آنلاین: روز پنج‌شنبه 26‌مهرماه امسال قاضي مرادي، بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران با تماس تلفني مأموران كلانتري كن از كشف جسد مرد افغاني با خبر و همراه تيمي از كارآگاهان اداره‌دهم پليس آگاهي راهي محل شد. تيم جنايي در محل حادثه كه باغ توتي در نزديكي پارك جوانمردان بود با جسد مرد افغان 21‌ساله‌اي به نام بشير روبه‌رو شدند كه با پيچاندن شالگردني به دور گردنش خفه شده بود.

مأموران در تحقيقات ميداني دريافتند آخرين بار مقتول با مرد افغاني‌21‌ساله به نام احمد تماس داشته است. بنابراين مأموران احمد را روز 7‌آبان‌ماه شناسايي و بازداشت كردند.

متهم صبح ديروز به دادسراي امور جنايي منتقل شد و به قتل اعتراف كرد.

وي گفت: چند روز قبل از حادثه يكي از دوستانم از افغانستان با من تماس گرفت و گفت بشير با زنش حرف زده و صداي او ضبط كرده و بعد هم در گروهاي تلگرامي پخش كرده است. او از من خواست با بشير حرف بزنم و از او بخواهم اين كار را تكرار نكند. وقتي بشير را ديدم به او اعتراض كردم كه او در جواب من گفت صداي زن مرا هم ضبط كرده و در گروهاي تلگرامي پخش كرده است. خيلي عصباني شدم و با شال‌گردنم او را خفه كردم.

متهم براي ادامه تحقيقات به دستور قاضي مرادي در اختيار كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي قرار گرفت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار