کد خبر: 933173
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۴
جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در آستانه روز تاریخی ۱۳ آبان طی فراخوانی از جامعه سینمایی و هنرمندان کشور دعوت کرد همصدا به اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز ۱۳ آبان شرکت کنند.
جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت؛ متن الین بیانیه به این شرح است: امسال در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی و درست همزمان با روز ۱۳ آبان روز تسخیر لانه شیطان، دولتمردان آمریکایی در اقدامی کورکورانه با همان راهبرد کور همیشگی شان در صدد انتقام جویی از انقلاب خمینی کبیر بر آمدند و همچنان، بر طبل توخالی می‌کوبد.
سیزدهم آبان؛ سالروز شهادت جمع کثیری از دانشجویان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام و برملاشدن سیاست‌ها و نیرنگ‌های استکبار جهانی علیه ایران اسلامی را دوباره برای ملت جان بر کف ایران زنده می‌کند. این روز، برای ملت ما بویژه برای دانش آموزان، دانشجویان و نخبگان جامعه روز پایان سلطه چندین ساله استکباراست. نماد اعتراض به حاکمیت زیاده خواهان و انحصار طلبان جهانی و روز فروپاشی کاخ هیمنه قدرت و اقتدار زورگویان تاریخ است. امسال، اما این روز، فارغ از یک رخداد تاریخی شاخصه دیگری دارد و آن آغاز بازگشت تحریم‌ها و حماقت‌های دنباله دارآمریکاست؛ تحریم‌هایی که با زیرپا گذاشتن بدیهی‌ترین حقوق و مقررات بین‌المللی و آشکارترین شکل بداخلاقی و بی‌اعتنایی به اجماع جهانی در موضوع برجام دوباره بازگردانده شد. یکباردیگر این قدرت پلید شیطانی ثابت کرد که تنها هدفش، انحصار، تامین منافع و گسترش پهنه مطامعش است و در این مسیر، به منافع ملت‌ها و دولت‌های دیگر وقعی نمی‌نهد. از این رو، امروز ملت و دولت ما، بار دیگر ناجوانمردانه هدف یک جنگ تمام اقتصادی و روانی و رسانه‌ای قرار گرفته‌اند. معتقدیم در این مقطع خطیر، هوشیاری و بصیرت و تکیه بر توان ملی بیش از هر زمانی مهم و تعیین کننده است.
جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت ضمن اهتمام به رهنمود‌های رهبری معظم انقلاب برای حل مشکلات داخلی با تکیه بر توانمندی‌ها و قابلیت‌های ملی، یاد و خاطره همه شهدای ضد استکباری را گرامی می‌دارد و از سینماگران و جامعه سینمایی و هنری کشور دعوت می‌کند همصدا با اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی روز سیزده آبان - روز ملی مبارزه با استکبار جهانی- حضور یابند. بر این باوریم با حمایت مراکز، دستگاه‌های دولتی و نهاد‌های انقلابی و با مشارکت سینماگران دغدغه‌مند و متعهد، می‌توانیم در عرصه ثبت حماسه سیزده آبان صاحب چندین اثر ماندگار شویم. چرا به نظر می‌رسد این واقعه بزرگ تاریخی به درستی برای جامعه، بویژه برای نسل‌های جدید تبیین و روایت نشده است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار