کد خبر: 933158
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
شاهین ایزدیار در شبکه العالم:
پرافتخاترین ورزشکار بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا امروز مهمان برنامه ورزشی «صباح جدید» شبکه العالم بود.
جوان آنلاين: به گزارش روابط عمومی معاونت برون مرزی رسانه ملی، «شاهین ایزدیار» که پرافتخارترین ورزشکار بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا شده است و در این مسابقات ۶ مدال طلا و یک نقره بدست آورده امروز دوازدهم آبانماه مهمان بخش ورزشی برنامه «صباح جدید» شبکه العالم بود.
ایزدیار با اشاره به از سرگیری تمریناتش بعد از بازی‌های پارآسیایی جاکارتا گفت:: در حال حاضر در مشهد و زیر نظر مهدی ضیایی تمرین می‌کنم و تلاشم این است تا در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو مدال کسب کنم که اگر این اتفاق بیفتد برای ورزش کشورمان یک اتفاق تاریخی است.
قهرمان طلایی کشورمان تصریح کرد: یک شناگر برای کم شدن صدم ثانیه‌ها باید هزاران کیلومتر تمرین کند و مسافت زیادی را شنا کند، اگر بخواهم از ابتدا که شنا را آغاز کرده‌ام تاکنون محاسبه کنم، شاید به اندازه بیش از ۴ یا ۵ بار دور کره زمین، شنا کرده‌ام.
شاهین ایزدیار درخصوص پیش‌بینی برای کسب ۶ مدال، اظهار کرد: در رکورد‌ها تا حدودی قابل پیش‌بینی بود، اما مسابقه است و ممکن بود هر اتفاقی بیفتد و نمی‌توانستم بااطمینان کامل بگویم ۶ مدال طلا می‌گیرم.
ایزدیار اضافه کرد: فقط در یک یا دو ماده که رکورد‌های خوبی داشتم مطمئن بودم، اما در دیگر مسابقات تلاش زیادی کردم و لطف خدا و دعای مردم بود که ۶ مدال طلا از آن من و ایران شود.
بخش‌های پزشکی، مطبوعات و فضای مجازی از دیگر آیتم‌های برنامه صبحگاهی شبکه العالم با عنوان «صباح جدید» هستند.
تهیه کنندگی برنامه «صباح جدید» بر عهده محمد معین مقامی است و اجرای آن را افنان المعمار انجام می‌دهد.
این برنامه هر روز ساعت ۹ صبح به وقت تهران به صورت زنده از استودیوی شبکه العالم در تهران بر روی آنتن می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار